Байғұтова Ақлима Мархабатқызы

Аты-жөні: Байғұтова Ақлима Мархабатқызы

Білімі: М.Әуезов атындағы Шымкент педагогикалық институты, 1992 ж.

Ғылыми және академиялық дәрежесі: ф.ғ.к., аға оқытушы

Кәсіби біліктілігі: қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі, филолог

Жүргізетін пәндері: Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу. Когнитивтік лингвистика

Осы ұйымда жұмыс істеген мерзімі: 2013 жылдың 28 қазанынан бастап.

Академиялық тәжірибе:

1992-1996 жж. – М.Әуезов атындағы Шымкент педагогикалық институты, Қ.Ясауи атындағы ХҚТУ ШБ қазақ тілі кафедрасының оқытушысы; 1996-2013 жж. – М.Әуезов атындағы ОҚГУ, ОҚМУ қазақ тіл білімі, практикалық қазақ тілі кафедрасының аға оқытушысы; 28.10.2013 жж. – 14.10. 2014 жж. - ОҚМПИ, ғылыми-зерттеу бөлімінің бастығы, тіл білімі кафедрасының аға оқытушысы (0,5 сағаттық жүтемемен). 14.10.2014 ж.- «ОҚМПИ Хабаршысы» - «Вестник ЮКГПИ» журналының жауапты хатшысы, тіл білімі кафедрасының аға оқытушысы (0,5 сағаттық жүтемемен).

Академиялық емес тәжірибе: жоқ

Кәсіби ұйымдарға мүшелік: жоқ

Кәсіби біліктілікті арттыру жөніндегі куәлік/сертификат (мерзімі немесе кәсіби тіркелуін көрсетілуі тиіс):

1. Түркия Республикасы, Анкара қаласы Гази университетіндегі TOMER «Түрік тілін оқыту, зерттеу және тәжірибе орталығы» директорының орынбасары, доктор Незир Темур мырзаның «Тіл оқыту әдістемелері мен тілдік білімді бағалау ерекшеліктері» тақырыбындағы семинар-тренингі сертификаты. Астана, 12-14 қараша, 2014 ж.

2. «Қазақ тілін екінші тіл ретінде үйретуді жетілдіру жолдары» атты ҚАЗТЕСТ семинары. Астана, мамыр, 2014 ж.

3. «Гранттық ғылыми жобалардың конкурстық құжаттамасы мен өтінімдерді дайындау» атты семинар сертификаты. – Ұлттық мемлекеттік ғылыми-техникалық сараптама орталығы, Шымкент, ОҚМУ, 2014 ж.

4. Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет субъектісі ретінде аккредиттелгені туралы куәлік, 7.03.2014 ж.

Марапаттаулар мен сыйлықтар: -

Қызмет көрсету саласындағы қызметі (мекеме аясында және одан тыс):

Соңғы бес жылдағы елеулі жарияланымдары:

1. «Зергерлік бұйым атауларының сакральды мәні // Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ Хабаршысы, 2012, №2, 45-48 бб.

2. Қ.Қазиев шығармаларының ұлттық-танымдық сипаты// «Байтанаев оқулары-2: Ғылыми бағыттардың даму болашағы мен білім беру жүйесіне инновациялық әдстерді ендіру жолдары» атты халықаралық конференция материалдары. – Шымкент, 2014. – 29-32 бб.

3. Организация внеклассной работы лингвистической направленности в современной школе// Science and world. Международный научный журнал «Наука и мир». Импакт-фактор журнала – 0.325 (Global Impact Factor 2013, Австралия: ISSN 2308-4804) №5 (9). Волгоград, 2014. – С. 81-83

4. Лакуны в казахской языковой культуре: специфика семейно-родственных отношений// Science and world. Международный научный журнал «Наука и мир». Импакт-фактор журнала – 0.325 (Global Impact Factor 2013, Австралия: ISSN 2308-4804) №7 (11). Волгоград, 2014. – С. 45-47.

5. «Әйел» концептісінің этномәдени сипаты. Social Sciences in Xinjiang. ISSN 1004-1788 – Синьцзян, 2014. – 21-25 бб.

6. Тіл – құрал. 5 деңгейлік оқу-әдістемелік құрал. – Астана, 2011

Жаңа кәсіби, тәжірибелік-конструктурлық жасалымдардың қысқаша тізбесі немесе ғылыми не тәжірибелік-конструктурлық жасалымдардың телавторы: -

Егер толықтырулар болса, түйіндеме тізбесінде белгіленбеген маңызды қызмет түрлерін көрсетуге болады: -

2008-2014 жж. – ҚР БжҒМ Ұлттық тестілеу орталығы Мемлекеттік тілді дамыту басқармасы ҚАЗТЕСТ жүйесінің сарапшысы