Дуйсенова Маржан Молдакасымовна

1 Аты Дуйсенова Маржан Молдакасымовна

2 Білімі Ағылшын және қытай тілі, Қ.А.Яссауи атындағы Халықаралық Қазақ-Түрік Университеті, (2006-2010).

3 Академиялық дәрежесі: PhD (2017)

4  Академиялық тәжірибесі: толық жұмыс күні.

2015 - қазіргі күнге дейін.  Оңтүстік Қазақстан Мемлекеттік Педагогикалық Университеті, ағылшын тілі аға оқытушысы (оқу, ғылыми-әдістемелік, тәрбие жұмысы).

5 Академиялық емес тәжірибе: компания немесе заңды тұлға, аты, жағдайдың қысқаша сипаттамасы (толық жұмыс күні) – жоқ.

6 Куәліктер немесе кәсіби тіркеу: Онлайн семинарлар, конференциялар, вебинарларға қатысу туралы сертификаттары.

7 Кәсіби ұйымдарға мүшелік ету: -

8 Мақтаулар мен мадақтамалар: «Bilim-orkeniety» ұлттық инновациялық ғылыми-зерттеу орталығының төсбелгі және грамотасы. 

9 Қызмет көрсету саласында жұмыс (жұмыс орны ішінде және сыртында): жоқ.

10 Соңғы 5 жылдағы маңызды басылымдар, презентациялар – аты,  қосымша авторлар (егер бар болса), шыққан орны, мерзімі:

  1. «Psychological and pedagogical bases of formation of competence of training to phrases by the communicative method», «Science and education» materials of the V international research and practice conference. «Vela Verlag Waldkraiburg», Vol. II. - Munich, Germany. 2014. – 408 р. (Р:31-33).
  2. «The role of word combination in language culture development», «European science an technology» materials of the V international research and practice conference.. «Vela Verlag Waldkraiburg» Vol. II. - Munich, Germany. 2014.- 624 р. (Р:21-24).
  3. «Сөз тіркесін оқыту үрдісінде танымдық қызығушылықты дамыту жолдары», Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университетінің хабаршысы. Филология сериясы. №1. –Көкшетау, 2015. – 301 б. (Б. 267-272).
  4. «Philosophical foundations of education at the Kazakh languages by aiding communicative methods», «The Social Science Journal » (Scopus) SJR_2014: 0,140  Medwell journals, V (10) 8s 2015.  – Pakistan. - 2205 р. (Р.2157-2166).
  5. «Воспитательные основы формирование коммуникативной компетентности  учащихся начальных классов», Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау мемлекеттік университетінің хабаршысы. Филология сериясы. №1. –Көкшетау, 2016.  – 331 б. (Б. 273-277).
  6. «Ways of  realization of  inter subject communications in educational process», The Social Science, (Scopus) SJR_2009: 0,152   Volume 11, year 2016. Pp -5440-5452.
  7. Grammatical-Stylistic Analysis of the Results of the Quantitative Grammatical Research of Textbooks for Elementary Grades And Children’s Literature,  The Social Science, (Scopus) SJR_2009: 0,152  Volume 11, year 2016. Issue: 24 . Page No.: 5897-5900. 
  8. The Question of Study of  the Formation Competence of the Students in the Pedagogical System, «Journal of Engineering and Applied Sciences » (Scopus) SJR_2009: 0,140  Medwell journals, V (13) 1 2018.  – Pakistan. – 238-241 р.
  9. «Жаңартылған білім беру мазмұны аясында ағылшын тілін оқытудың принциптері»,   «Инновациялық білім беру жағдайындағы педагог креативтілігі» атты халықаралық  ғылыми-тәжірибелік конференция конференция материалдары.   – Шымкент,  2019.
  10. «Ағылшын тілін қарқынды оқытуда кездесетін мәселелер», Қазақстанның ғылымы мен өмірі. №4. – Астана, 2019. – 230 б. (Б: 94-97).
  11. «ЖОО оқу сабақтарын ұйымдастырудың инновациялық формалары мен әдістері» пәніне арналған оқу-әдістемелік нұсқау. Шымкент, 2019. – 55 б.

11 Жаңа кәсіби, тәжірибелі-конструкторлық талдамалар тізбесі, ғылыми және тәжірибелі-конструкторлық талдамаларда авторлық және қосымша авторлық жұмыстар: жоқ

12 Түйіндеме тізімінде тіркелмеген қосымша қызмет түрлері: жоқ.