Оқу әдістемелік жұмыстар

Оқу-әдістемелік жұмыстар бойынша 2014-2015 оқу жылының 1 жартысында 6 оқу құралы, 1 әдістемелік нұсқау, 2 монография, ал 2 жарты жылдықта 4 әдістемелік нұсқау, 1 лекция жинағы, 2 оқу құралы кафедрада қаралып, ғылыми мектептің және институттың оқу-әдістемелік Кеңестің шешімімен бекітіліп, жарыққа шықты.

2014-2015 оқу жылында ОПҚ-ның баспадан шығарылған жұмыстарының саны

Кафедра

Оқулықтар саны

Оқу құралдары саны

Оқу-әдістемелік нұсқаулар саны

Оқу

бағдарламалары

Биология

-

8

7

41

Оқулық немесе оқу-әдістемелік құралдар атауы

Авторлар

Хаттама

Б.т

беті

1

«Возрастная физиология и школьная гигиена»

Сарсембаева М.У.

Хаттама №2

05.10.15ж.

6,7

72

2

«Биофизика»

Сарсембаева М.У.

Адилбекова А.

Кафедра Хаттама №3, 26.10.15ж.

Факультет Хаттама №3, 27.11.15ж.

4,5

92

3

«Жас ерекшеліктер физиологиясы»

Мамытова А.Ы.

Хаттама №3, 16.11.15ж.

8,7

168

4

«Биология курсы бойынша сыныптан тыс жұмыстар

Халикова Г.С.

Айтбаева А.Е.

Кафедра Хаттама №4, 28.12.15ж.

5,6

92

5

«Биология курсы бойынша инновациялық технологиялар»

Халикова Г.С.

Айтбаева А.Е.

Кафедра Хаттама №5, 15.01.16 ж.

10

172

6

Герпетология

Сартаева Х.М.

Кафедра Хаттама №6, 15.02.16 ж.

7,5

120

7

Протозология

Халила Ә.Н.

Кафедра Хаттама №6, 15.02.16 ж.

6,8

 

8

Орнитология

Сартбаева Г.М.

Кафедра Хаттама №6, 15.02.16 ж.

16

216

9

Ботаника

Байсеитова Н.М.

Кафедра Хаттама №6, 15.02.16 ж.

8,5

92

10

Адам және жануар физиологиясы

Халикова Г.С.

Бердибекова А.Т.

Кафедра Хаттама №7, 28.03.16 ж.

10

172

11

«Биотехнология»

Жаппарбергенова Э.Б.

Кафедра Хаттама №7, 28.03.16 ж.

7,5

120

12

«Физиология человека»

Айдарбекова А.С.

Кафедра Хаттама №7, 28.03.16 ж.

5

80

13

Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы

Байсеитова Н.М.

Кафедра Хаттама №7, 28.03.16 ж.

4,5

72

14

Зоология

Сартаева Х.М.

Кафедра Хаттама №7, 28.03.16 ж.

5

80

15

Zoology

Қалшораева Б.Н.

Адилбекова А.Н.

Кафедра Хаттама №7, 28.03.16 ж.

4,5

72

16

Ботаника. Электронды оқулық.

Сарсембаева М.У.

Айтбаева А.Е.

Кафедра Хаттама №7, 28.03.16 ж.

Электр. оқулық

 

17

Адам анатомиясы. Электронды оқулық.

Халикова Г.С.

Сарсембаева М.У.

Кафедра Хаттама №7, 30.03.16 ж.

Электр. оқулық

 

               

 

 

Оқу-әдістемелік жұмыстар бойынша 2015-2016 оқу жылында 8 оқу құралы, 6 оқу- әдістемелік құрал және 1 лекция жинағы жоспарланған. Жоспарланған 8 оқу құрал мен 6 оқу-әдістемелік құрал және 1 лекция жинағы кафедрада қаралып, факультеттің және институттың оқу-әдістемелік Кеңестің шешімімен бекітіліп, жарыққа шықты. Жоспардан тыс 1 монография  және 2 электронды оқулықтар шықты.

Оқытушылардын біліктілігін арттыру жөніндегі мәліметтер

Оқытушының аты-жөні, тегі

Біліктілігін

жоғарлату

орны

Біліктілігін жоғарлату түрі

Ұзақтығы және көлемі

Қаржыландыру көзі

мемлекеттік тапсырыс есебінен бөлінген қаржы

бюджеттен тыс қаржы есебінен

Алпамысова А.Б.

« «Өрлеу» біліктілікті арттыру Ұлттық орталығы

ҚР ЖОО педагогика-лық мамандықтары-ның оқытушылары-ның біліктілігін арттыру

240 сағат

07.09.-03.10.15ж.

+

Алпамысова А.Б.

Айдарбекова А.С.

240 сағат

12.10.15-07.11.15-ж.

+

Айдарбекова А.С.

Мамытова А.Ы.

240 сағат

02.11-28.11.15ж

+

Мамытова А.Ы.

Халикова Г.С.

Астана қаласы,

Педагогикалық шеберлікті арттыру орталығы

ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлі бағдарламасының негізінде әзірленген педагог кадрларды даярлайтын жоғары оқу орындарының бітіруші курс студенттеріне қосымша кәсіби білім беру бағдарламасы

232 сағат

23.11.2015 -29.01.2016ж.

+

Халикова Г.С.

Садибеков Б.А.

«Өрлеу» біліктілікті арттыру Ұлттық орталығы

ҚР ЖОО педагогика-лық мамандықтары-ның оқытушылары-ның біліктілігін арттыру

 

240 сағат

28.03.16–23.04.16 ж

+

Садибеков Б.А.

Байсеитова Н.М.

« «Өрлеу» біліктілікті арттыру Ұлттық орталығы

240 сағат

02.05.16–28.05.16 ж

+

Байсеитова Н.М.

Бердібекова А.Т.

« «Өрлеу» біліктілікті арттыру Ұлттық орталығы

240 сағат

02.05.16–28.05.16 ж

+

Бердібекова А.Т.

Қорытынды саны

7

 

 

 

 

 

 

2015-2016 оқу жылында ОПҚ-ның баспадан шығарылған жұмыстарының саны

 

Кафедра

Оқулықтар саны

Оқу құралдары саны

Оқу-әдістемелік нұсқаулар саны

Оқу

бағдарламалары

Биология

-

8

7

41

 

Оқулық немесе оқу-әдістемелік құралдар атауы

Авторлар

Хаттама

Б.т

беті

1

«Возрастная физиология и школьная гигиена»

Сарсембаева М.У.

Хаттама №2

05.10.15ж.

6,7

72

2

«Биофизика»

Сарсембаева М.У.

Адилбекова А.

Кафедра Хаттама №3, 26.10.15ж.

Факультет Хаттама №3, 27.11.15ж.

4,5

92

3

«Жас ерекшеліктер физиологиясы»

Мамытова А.Ы.

Хаттама №3, 16.11.15ж.

8,7

168

4

«Биология курсы бойынша сыныптан тыс жұмыстар

Халикова Г.С.

Айтбаева А.Е.

Кафедра Хаттама №4, 28.12.15ж.

5,6

92

5

«Биология курсы бойынша инновациялық технологиялар»

Халикова Г.С.

Айтбаева А.Е.

Кафедра Хаттама №5, 15.01.16 ж.

10

172

6

Герпетология

Сартаева Х.М.

Кафедра Хаттама №6, 15.02.16 ж.

7,5

120

7

Протозология

Халила Ә.Н.

Кафедра Хаттама №6, 15.02.16 ж.

6,8

 

8

Орнитология

Сартбаева Г.М.

Кафедра Хаттама №6, 15.02.16 ж.

16

216

9

Ботаника

Байсеитова Н.М.

Кафедра Хаттама №6, 15.02.16 ж.

8,5

92

10

Адам және жануар физиологиясы

Халикова Г.С.

Бердибекова А.Т.

Кафедра Хаттама №7, 28.03.16 ж.

10

172

11

«Биотехнология»

Жаппарбергенова Э.Б.

Кафедра Хаттама №7, 28.03.16 ж.

7,5

120

12

«Физиология человека»

Айдарбекова А.С.

Кафедра Хаттама №7, 28.03.16 ж.

5

80

13

Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы

Байсеитова Н.М.

Кафедра Хаттама №7, 28.03.16 ж.

4,5

72

14

Зоология

Сартаева Х.М.

Кафедра Хаттама №7, 28.03.16 ж.

5

80

15

Zoology

Қалшораева Б.Н.

Адилбекова А.Н.

Кафедра Хаттама №7, 28.03.16 ж.

4,5

72

16

Ботаника. Электронды оқулық.

Сарсембаева М.У.

Айтбаева А.Е.

Кафедра Хаттама №7, 28.03.16 ж.

Электр. оқулық

 

17

Адам анатомиясы. Электронды оқулық.

Халикова Г.С.

Сарсембаева М.У.

Кафедра Хаттама №7, 30.03.16 ж.

Электр. оқулық

 

 

2016-2017 оқу жылының жарты жылында кафедраның оқу-әдістемелік жұмыстарының жоспары бойынша 2 оқу құралы, 2 оқу-әдістемелік құралы шығарылды. Оқытушылардың дайындаған оқу-әдістемелік құралдары кафедра мәжілісінде талқыланып, оның сапасына көңіл аударылды.

Атап айтқанда М.У.Сарсембаеваның «Ботаника» пәнінен оқу құралы, А.Мамытованың «Қазақстан биоресурстары» оқу құралы және Г.Сартбаеваның «Омыртқасыздар зоологиясы» оқу-әдістемелік құралы және А.Айдарбекованың «Цитология и гистология» оқу-әдістемелік құралы кафедрада және факультетте қаралып институттың оқу-әдістемелік кеңесіне ұсынылды.

2016-2017 оқу жылының жарты жылында ОПҚ-ның баспадан шығарылған жұмыстарының саны

 

Кафедра

Оқулықтар саны

Оқу құралдары саны

Оқу-әдістемелік нұсқаулар саны

Оқу

бағдарламалары

Биология

-

2

2

21

 

Оқу-әдістемелік жұмыстар бойынша 2017-2018 оқу жылының 1-жартысында 2 оқу құралы және 2 оқу- әдістемелік құралдары жоспарланған. Жоспарланған 2 оқу құралы, 2 оқу-әдістемелік және 1 электронды оқу құралдар кафедрада қаралып, факультеттің және институттың оқу-әдістемелік Кеңестің шешімімен бекітіліп, жарыққа шықты.

 

2017-18 оқу жылында жоспарланған оқу құралдары мен оқу-әдістемелік құралдардың орындалуы туралы мәлімет

Дайындалатын, баспадан шығарылатын оқу-әдістемелік құралдар

Күтілетін нәтиже

Орындау мерзімі

Орындаушы

Орындалуы туралы белгі

1

«Зоология» пәні бойынша лабораториялық практикум (оқу-әдістемелік құрал)

Оқу -әдістемелік құрал

Желтоқсан, 2017ж.

Сартбаева Г.М.

Әль-Фарабиқызы Ж.

Оқу -әдістемелік құрал

  1.  

«Курс лекций по зоологии безпозвоночных» оқу құралы

Оқу құралы

Желтоқсан, 2017ж.

Сартаева Х.М.

Сарсембаева М.У.

 

Оқу құралы

  1.  

Өсімдіктер анатомиясы және морфологиясы пәнінен зертханалық сабақтарға арналған оқу-әдістемелік құрал

Оқу -әдістемелік құрал

Желтоқсан, 2017ж.

Байсеитова Н.М.

Алпамысова А.Б.

Оқу -әдістемелік құрал

  1.  

«Ботаника» оқу құралы (орысша)

Оқу құралы

Желтоқсан, 2017ж.

Байсеитова Н.М.

 

Оқу құралы

 

 

Алматы қаласында Аль-фараби атындағы ҚазҰУ-де ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін ағылшын тілінде арттырудың деңгейлі бағдарламасының негізінде 03.07.16-12.08.2017 ж. аралығында   кафедрадан 5 оқытушы курстан өтіп келді

 

Оқытушылардын біліктілігін арттыру жөніндегі мәліметтер

2015-2016 оқу жылы (Өрлеу)

2016-2017 оқу жылы (ИПК)

2017-2018 оқу жылының жартысында (ИПК)

Алпамысова А.Б.

Спабек Г.А. (Өрлеу)

Сарсембаева М.У.

Айдарбекова А.С.

Спабек Г.А.

Жаппарбергенова Э.Б.

Мамытова А.Ы.

Сарсембаева М.У.

Адилбекова А.Н.

Халикова Г.С.

Жаппарбергенова Э.Б.

Айдарбекова А.С.

Садибеков Б.А.

Адилбекова А.Н.

Садибеков Б.А.

Байсеитова Н.М.

Айдарбекова А.С.

 

Бердібекова А.Т.

Бердібекова А.Т.

 

 

Мамытова А.Ы.

 

 

Садибеков Б.А.

 

 

   

  

  

 

  

   

  

  

«Гендік инженерия өнімдерінің адам өмірінде алатын орны» тақырыбындағы

АШЫҚ САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ

Оқытушы Э.Б.Жаппарбергенова: «Құрметті студенттермен әріптестер!

Біз бүгін сіздердің назарларыңызға «Гендік инженерия өнімдерінің адам өмірінде алатын орыны»  тақырыбындағы ашық сабақты тарту етіп отырмыз.

Бұл сабақта «TV-шоу» әдісін қолдана отырып, қазақ және ағылшын тілінде өткіземіз.

I support politics of introduction of polilingual education.

As this important requirement of the modern world.    And its carriet out fact.

Now  we begin our lesson. Theme of our lesson: «The value of products of genetic engineering occupied in the life of humanity».

Genetic engineering is part of  biotechnology engaging in the transport of genes from one organism in other in laboratory terms.

Genetic engineering has application in medicine,  research, industry and agriculture and can be used on a wild range of plants, animals and microorganisms».

Оқытушы: I propose to stand in a circle of desires.

113-13 тобы «Тілек шеңберіне» тұрып, ағылшын тілінде тілектер айтады.

Жүргізуші, Мұғал Мадина:

Саламатсыздар ма құрметті телекөрермендер мен студия қонақтары! 

Эфирде «Біздің уақыт» телебағдарламасы. Бізбен біге болғандарыңызға рахмет! 

Бүгінгі біздің талқылайтын мәселеміз қазіргі қоғамда түрлі қарама-қайшы ой-пікірлер тудыратын маңызды тақырыптардың біріне арналып отыр.

Сонымен біздің тақырыбымыз: «Гендік инженерия өнімдерінің адам өмірінде алатын орны».

 

Ал, енді біздің телебағдарламаның командасы дайындаған бейнероликке назар аударайық: 
(Бейнеролик3минут). 

Ал енді осы бағдарламаның алғашқы қонағы жеке кәсіпкер, «жасыл әлем» жеке ауыл шаруашылық қожалығының иесі Қалила Айгерімді студияға шақырамыз.

ДИАЛОГ:

Жүргізуші: Қош келдіңіз Айгерім ханым! Айгерім ханым айтыңызшы, сіздің жеке ауыл шаруашылық қожалығыңыз немен айналысады? 

Айгерім: Жауабы

Жүргізуші: Сіз өз кәсібіңізде ГМО қолданасыз ба? 

Айгерім: Жауабы

Жүргізуші: ГМО-ның зияны жайлы не айтасыз?

Айгерім: Жауабы

Жүргізуші: Tell me, please! Why do you use GMO in your business?

Айгерім: Жауабы

Жүргізуші: Thank you, Miss Aigerim! I’ll invite our the next guest.

Енді бағдарламаның келесі қонағы, Облыстық балаларға арналған аурухананың дәрігері, 10 жылдық еңбек өтілі бар, 1ші санатты дәрігер Ражаметова Дилноза ханымды студияға шақырамыз.

ДИАЛОГ:

Жүргізуші: Қош келдіңіз Дилноза ханым! Өзіңізге белгілі қазіргі кезде ГМО өнімі кең қолданыта. Сіздің дәрігер ретінде осы мәселеге көзқарасыңызды айтып өтсеңіз.

Дилноза: Жауабы

Жүргізуші: Ендеше сіз дәрігер ретінде қандай өнімдерді ұсынасыз?

Дилноза: Жауабы

Жүргізуші: What medical achievement associated with genetic engineering?

Дилноза: Жауабы

Жүргізуші: Құрметті телекөрермендер, экраннан алыстамаңыздар. Жарнамалық үзілістен кейін біз студияға қайта ораламыз. 

Ал, енді бағдарламамыз әрі қарай жалғасады. Бізбен бірге болғандарыңызға тағы да рахмет!

Студия қонағы «Биотехнологиялық ғылыми-зерттеу орталығының» аға-ғылыми қызметкері, биология ғылымының докторы, профессор Жұмабек Арайлым ханымды студияға шақырамыз! 

ДИАЛОГ:

Жүргізуші: Қош елдіңіз, Арайлым Ханым! Сіз ҚР-ның Биотехнологиялық ғылыми-зерттеу орталығындағы гендік модификацияланған өзгергіштігімен айналысатын тікелей маманы болып келесіз. 

Сондықтан сізге қояр сұрағым: сіз ГМО өнімін қолдануды дұрыс деп есептейсіз ба?

Арайлым: Жауабы

Жүргізуші: Гендік инженерия саласының даму-болашағы бар ма?

Арайлым: Жауабы

 Жүргізуші: What are conducting research in genetic engineering?

Арайлым: Жауабы

Жүргізуші: Thank you Miss Arailim! Dear spectator I’ll invite our the next guest to studio. 

Бағдарламаның келесі қонағын студияға шқырамыз: Бұрынғы Октябрь колхозының ардагер-агрономы Мұғал Мадина ханым. Қарсы алыңыздар!

ДИАЛОГ:

Жүргізуші: Қош келдіңіз, Мадинана ханым ! Сіз агроном маман ретінде ГМО-ны қолдайсыз ба?

Мадина: Жауабы.

Жүргізуші: Сіздің күнделікті тұтынып отырған өнімдеріңіз ГМО-сыз екеніне сенімдісіз ба?

Мадина: Жауабы.

Пікір талас

Жүргізуші: Рахмет жауаптарыңызға! Ал, тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйініне келер болсақ, біз бүгін түрлі пікірлерді тыңдадық. Ал олардың қайсысы дұрыс екенін уақыт көрсетеді. Бұл біздің уақыт телешоуы келесі кездескенше сау-саламат болыңыздар! 

Ән:

It’s been said and done.

Every beautiful thought’s been already sung.

And I guess right now here’s another one.

So you melody will play on and on.

With the best of ’em.

You are beautiful, like a dream come alive.

Incredible, A sinful, miracle, lyrical.

You’ve saved my life again.

 And I want you to know baby.

ПРИПЕВ: I, I love you like a love song, baby (3 рет ).

And I keep hitting re-peat- peat- peat- peat- peat.

I, I love you like a love song, baby (3 рет ).

And I keep hitting re-peat- peat- peat- peat- peat.

Constantly, boy you played through my mind like a symphony.

There’s no way to describe what you do to me.

You just do to me, what you do.

And it feels like I’ve been recued.

I’ve been set free .

I am hypnotized by your destiny.

You are magical, lyrical, beautiful.

 You are …and I want you to know baby.

ПРИПЕВ: I, I love you like a love song, baby (3 рет).

And I keep hitting re-peat- peat- peat- peat- peat.

I, I love you like a love song, baby (3 рет).

And I keep hitting re-peat- peat- peat- peat- peat.

No one compares. 

You stand alone, to every record I own. 

Music to my heat that’s what you are. 

A song that goes on and on.

ПРИПЕВ: I, I love you like a love song, baby (3 рет).

And I keep hitting re-peat- peat- peat- peat- peat.

I, I love you like a love song, baby (3 рет .

And I keep hitting re-peat- peat- peat- peat- peat.

I, I love you like a love song.