Таутаева Гүлдариға Батыршақызы

1.Ф.А.Т.: Таутаева Гүлдариға Батыршақызы

2.Білімі: жоғары(1994 ж.);

ғылыми және академиялық дәрежесі: педагогика ғылымдарының кандидаты (2010 ж.);

кәсіби біліктіліктері:бастауыш сынып мұғалімі;

дәріс беретін пәндері:психология және адам дамуы, жеке тұлға психологиясы, басқару психологиясы, психопотология.

осы мекемеде жұмыс істеген мерзімі: - 2011 жылдан бастап жұмыс атқарады

3.Академиялық тәжірибесі: 20 жыл– ЖОО.

білім беру ұйымдарындағы алдыңғы жұмыс орындары:

  • 1994-2008ж.ж. - Х.А.Ясави атындағы Халықаралық қазақ-түрік университетінің психология кафедрасының оқытушысы;
  • 2008-2011ж.ж –Академиялық инновациялық университетінің психология кафедрасының оқытушысы;
  • 2011-2014ж.ж. Оңтүстік Қазақстан педагогикалық институты,Психология кафедрасының аға оқытушысы.

толық немесе толық емес жұмыс күні: толық жұмыс күні

4.Академиялық емес тәжірибесі: компания немесе заңдытұлға, аты, жағдайының қысқаша сипаттамасы (толық жұмыс күні, қосалқы жұмыс)

жоқ

5.Мерзімі көрсетілген кәсіби біліктілікті жоғарылату туралы сертификаттар/ куәліктер немесе кәсіби тіркеу:

1. «Электронное правительство и оказание услуг» – семинар. АО «Национальные информационные технологии»  куәлік EG 11 – 05 083  4. 10. 2011 ж.

2.Независимое казахстанское агенство по обеспечению качества в образовании. Сертификат №0283 10.10.2014 ж. Астана қ.

6.Кәсіби  мекемелерде мүшелік: жоқ

7.Марапаттаулар мен силықтар: жоқ

8.Қызмет көрсету мекемелеріндегі тәжірибе (мекеменің ішінде, мекемеен тыс) –жоқ

9.Соңғы бес жыл көлеміндегі ең маңызды жарияланымдары мен тұсаукесерлері – атауы, қосалқы авторлары (егер бар болса), қайда шығарылған және / немесе тұсауы кесілген, жарияланымның немесе тұсаукесердің күні:

1. Ақпараттық қатынастық технологияларды бастауыш сынып оқушыларының  жас ерекшеліктерін ескере отырып пайдалану мәселелері.«Қазақстан -2050» стратегиясы – жоғары оқу орындарында педагог кадрларды кәсіби даярлауды қалыптастыру концепциясының негізі» атты ХҒТК, ОҚМПИ, Шымкент қ, 2014ж.

2. Арнайы білім беру мекемелеріндегі оқу үдерісінің кейбір мәселелері.«Қазақстан -2050» стратегиясы – жоғары оқу орындарында педагог кадрларды кәсіби даярлауды қалыптастыру концепциясының негізі» атты ХҒТК, ОҚМПИ, Шымкент қ, 2014ж.

3 Арнайы білім беру мекемелерінде оқушылардың танымдық қызығушылықтарын дамытудың кейбір жолдары.«Қазақстан -2050» стратегиясы – жоғары оқу орындарында педагог кадрларды кәсіби даярлауды қалыптастыру концепциясының негізі» атты ХҒТК, ОҚМПИ, Шымкент қ, 2014ж.

4 Мүмкіндігі шектеулі балалардың оқу дағдысын қалптастыруда копьютерлік техноогияны қолданудың тиімділігі.«Қазақстан -2050» стратегиясы – жоғары оқу орындарында педагог кадрларды кәсіби даярлауды қалыптастыру концепциясының негізі» атты ХҒТК, ОҚМПИ, Шымкент қ, 2014ж.

10.Жаңа кәсіптік, тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердің қысқаша тізімі, ғылыми немесе қосалқы авторлығы: жоқ

11.Егер толықтырулар болса, түйіндеменің тізімінде белгіленбеген маңызды іс-әрекет түрлерін атап көрсетуге болады:жоқ