Сейдаева Айжан Нышаналықызы

1.Ф.А.Т.: Сейдаева Айжан Нышаналықызы

2.Білімі: жоғары (2005 ж.)

ғылыми және академиялық дәрежесі: педагогика және психология магистрі;

кәсіби біліктіліктері: психолог оқытушы;

дәріс беретін пәндері: Жеткіншектер психологиясы, Педагогикалық психология, Психология тарихы, Отбасымен әлеуметтік педагогикалық жұмыс, Әлеуметтік жұмыс технологиялары, Әлеуметтік жұмыстың кәсіби этикалық негіздері;

осы мекемеде жұмыс істеген мерзімі: - 2011 жылдан бастап жұмыс атқарады

3.Академиялық тәжірибесі: 4 жыл – ЖОО.

білім беру ұйымдарындағы алдыңғы жұмыс орындары: 

  • 2007-2011ж.ж.- Академиялық Инновациялық университетінде оқу шебері;

● 2011-2015 ж.ж.-Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық институты Арнайы педагогика кафедрасының оқытушысы.

толық немесе толық емес жұмыс күні: толық жұмыс күні

4.Академиялық емес тәжірибесі: компания немесе заңдытұлға, аты, жағдайының қысқаша сипаттамасы (толық жұмыс күні, қосалқы жұмыс)- жоқ

5.Мерзімі көрсетілген кәсіби біліктілікті жоғарылату туралы сертификаттар/ куәліктер немесе кәсіби тіркеу:

1. Абай атындағы КазНПУ, 2011ж. Сертификат № 104  14.11.11ж.

2. Институт повышения квалификации 2016 г. Сертификат 17.01.2016г. «Современные технологии в консультативной практике психолого»

3. Куәлік EG 11 – 248434. 10. 2011 ж. АО «Национальные информационные технологии» за участие на семинаре «Электронное правительство и электронные услуги»;

4.Кәсіби  мекемелерде мүшелік: жоқ

5.Марапаттаулар мен силықтар: жоқ

6.Қызмет көрсету мекемелеріндегі тәжірибе (мекеменің ішінде, мекемеден тыс) –жоқ

7.Соңғы бес жыл көлеміндегі ең маңызды жарияланымдары мен тұсаукесерлері – атауы, қосалқы авторлары (егер бар болса), қайда шығарылған және / немесе тұсауы кесілген, жарияланымның немесе тұсаукесердің күні:

1. «Заттардың мазмұны мен мағынасын түсініп қабылдау» тақырыбында ОҚМПИ 75-жылдығына арналған ХҒПК-ға қатысу.

ОҚМПИ 75-жылдығына арналған ХҒПК. Шымкент 2012.

2. «Мінезді қалыптастырудағы ата-ананың ролі» тақырыбында «М.Әуезов оқулары -11» атты ХҒПК Шымкент 2012.                                                                                                                           

3.Оқушылардың қабылдауы мен есін оқыту үрдісінде дамыту және тәрбиелеу. «Ключови въпроси в съвременната наука-2012» VIII международна научно практична конференция София 2012

4. Оқушылардың бойында қабылдау тұрақтылығы мен түйсікті қалыптастырудың кейбір мәселелері. Жаңа формациядағы педагогиканы даярлау мақсатында инновациялық технологияларды оқу-тәрбие үрдісінде енгізу мәселелері. Шымкент-Мәскеу 2012 ж.

5.Оқушылардың танымдық белсенділігі ұғымының теориялық мәселелері. Оңтүстік Қазақстан облысы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты. Білім беру жүйесін модернизациялаудағы проблемалар мен шешімдер Шымкент 2012 ж.

6.Отбасы-адамгершілік тәрбиесінің негізі «Бес институционалдық реформа-ел дамуының кепілі» атты ХҒТК жинағы, 1-бөлім, 2015.

8.Жаңа кәсіптік, тәжірибелік-конструкторлық әзірлемелердің қысқаша тізімі, ғылыми немесе қосалқы авторлығы: жоқ

9.Егер толықтырулар болса, түйіндеменің тізімінде белгіленбеген маңызды іс-әрекет түрлерін атап көрсетуге болады:жоқ