Іс-Тәжірибе

 

      

КӘСІПТІК ПРАКТИКА

       Университеттің 2019-2020 оқу жылына арналған академиялық күнтізбесіне және мамандықтың оқу жоспарына сәйкес Бастауышта оқыту әдістемесі кафедрасына қарасты 5В012300 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандығында  оқитын студенттер педагогикалық практикадан өту үшін төмендегі мектептермен келісімшарттар жасалынды:

1.Шымкент қаласы, А.С.Пушкин атындағы №1 мектеп-гимназия

2.Шымкент қаласы, Т.Тәжібаев атындағы №47 мектеп-гимназия

3.Шымкент қаласы, С.Ерубаев атындағы 24 жалпы орта мектеп

4.Шымкент қаласы, №54 жалпы орта мектеп

5.Шымкент қаласы, Х.Дулати атындағы №8 мектеп-гимназия

6. Шымкент қаласы, Қ.Сыпытаев атындағы № 7 мектеп

7.Шымкент қаласы, Физика -математика бағытындағы НЗМ

 

«Педагогика» кафедрасының педагогикалық-психологиялық  практикаға жауапты оқытушылар тізімі

  Факультет атауы

Жауапты оқытушылар

 

1

Педагогика-гуманитарлық

Алимова Қ.Ш

Сарман М.П.

87026770787

87785891995

2

Физика-математика

Әбішева Л.П.

Санатбай П.А

87013481759

87474246746

3

Жаратылыстану

Апашова А.Қ

Мамбетова А.Т.

87025006080

87053535427

4

Филология

Қуатова Ж.Ж.

Сүлеймен М.М

87021491707

87757999369

5

Дене-шынықтыру және спорт

Оралбекова А.Қ

Ортаева А.Қ

87022936000

87028736101

6

Кәсіптік-шығармышылық

Қуатова Ж.Ж

Апашова А.Қ

87021491707

87025006080

 

Педагогикалық практика болашақ мұғалімнің шығармашыл тұлға болып қалыптасуының құрамдық бөлігі болып табылады. Кафедрада педагогикалық практикадан өтуге қажетті оқу әдістемелік құжаттармен қамтамасыз етілген: кәсіптік практика бағдарламасы, күнделік формасы, педагогикалық практиканы ұйымдастырудың және өткізудің әдістемелік нұсқауы.

 

2019-2020 оқу жылына Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану  мамандығының педагогикалық практиканы өту  кестесі

Күндізгі бөлім

ББ/мамандық атауы

оқу курсы

оқу тобы

студ саны

парактика түрі

практика мерзімі

практика базасы

1

Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мұғалімін даярлау

1

1801-19

14

Оқу практи-касы

1.06.20-14.06.20

ОҚМПУ «Педагогика» кафедрасы

1

С1801-19ж

1

Оқу практикасы

25.10.19-07.12.19

 

2

Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

2

123-18

10

Педагогикалық практика

20.01.20-2.02.20

А.С.Пушкин атындағы №3 мектеп-гимназиясы

 

С123-18ж

1

Педагогикалық

практика

13.01.20-14.03.20

Сырдария ауданы, Тереңөзек кенті, №131 Т.Қозыбаев атындағы орта мектеп

Диплом алды практика

16.03.20-11.04.20

3

Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

3

123-17

15

Педагогикалық практика

20.01.20-16.02.20

Т.Тажибаев атындағы №47 мектеп-гимназиясы

С.Ерубаев атындағы №24 мектеп-лицейі

3

123-87

4

Педагогикалық практика

20.01.20-16.02.20

4

Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

3

К123-17

1

Педагогикалық

20.01.20-16.02.19

№54 Жалпы орта мектеп

4

Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

4

123-16

22

Педагогикалық практика

17.02.2020ж-12..04.20ж

Қ.Сыпатев атындағы №7 мектеп лицей

М.Дулати атындағы №8 мектеп-гимназиясы

Физика бағытындағы НЗМ

Диплом алды практика

13.04.10.05.20

ОҚМПУ «Педагогика» кафедрасы

 

Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану

4

123-86

5

Педагогикалық практика

17.02.2020ж-12..04.20ж

Қ.Сыпатев атындағы №7 мектеп лицей

М.Дулати атындағы №8 мектеп-гимназиясы

Физика бағытындағы НЗМ

 

 

 

 

 

Диплом алды практика

13.04.10.05.20

ОҚМПУ «Педагогика» кафедрасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5В012300-Әлеуметтік педагогика дәне өзін-өзі тану мандығы 2-курс 123-18 оқу тобының студенттері 20.01.20ж.–31.01.20ж. аралығында болатын психологиялық-педагогикалық практикадан өту үшін Шымкент қаласындағы А.С. Пушкин атындағы № 1 мектеп-гимназиясымен  келісім шартқа отырды.

    5В012300-Әлеуметтік педагогика дәне өзін-өзі тану мандығы 3-курс 123-17,123-87 оқу топтарының студенттері 20.01.20ж.–14.02.20ж. аралығында болатын педагогикалық практикадан өту үшін Шымкент қаласындағы Т.Тәжібаев атындағы №47 мектеп-гимназиясы, С.Ерубаев атындағы 24 жалпы орта мектебімен орта мектеппен келісім шартқа отырды.

 

          5В012300-Әлеуметтік педагогика дәне өзін-өзі тану мандығы 4-курс 123-16,123-86  оқу топтарының студенттері 17.02.20ж.–11.04.20ж. аралығында болатын педагогикалық практикадан өту үшін Шымкент қаласындағы Х.Дулати атындағы №8 мектеп-гимназиясы, Қ.Сыпытаев атындағы № 7 мектебі, Физика -математика бағытындағы НЗМ

мектептермімен келісім шартқа отырды.

5В012300-Әлеуметтік педагогика дәне өзін-өзі тану мамандығының кешкі бөлім, К123-17 оқу тобының студенттері 04.11.2019ж.–15.11.2019ж. аралығында № 54 жалпы орта мектебінде педагогикалық практикадан өтіп келді.

       

 

2018-2019 оқу жылындағы іс-тәжірибенің базалары туралы мәлімет

 

Өндірістік (педагогикалық) іс-тәжірибені өткізу үшін жасаған келісім шарт саны

Өндірістік (педагогикалық) кәсіпорынның атауы

Өндірістік (педагогикалық) іс-тәжірибеден өткен студенттер саны

3

Шымкент қаласы, №54 жалпы орта мектебі 

19

2

М.Х.Дулати атындағы №8 мектеп-гимназиясы

20

1

А.С. Пушкин атындағы №1 мектеп гимназиясы

11

1

С.Ерубаев атындағы № 24 мектеп-лицей

5

1

Сайрам ауданы, Манкент ауылы №45 жалпы орта мектеп

3

1

Шымкент қаласы №69 жалпы орта мектеп

1

1

Түлкібас ауданы,Жаңаталап ауылы, Жаңаталап орта мектеп

1

1

Жетісай қаласы, Қызылқұм ауданы, Мақтарал ауылы Я.Есенбеков атындағы жалпы орта мектеп

1

1

Түркістан облысы,Қазығұрт ауданы Б.Момышұлы атындағы жалпы орта мектеп

1

1

Түркістан облысы,Сайран ауданы,Қарабұлақ атындағы №10 жалпы орта мектеп

1

1

Жетісай қаласы, Қызылқұм ауданы, Түркістан облысы, Шорнақ ауылы Т.Айтжанов  атындағы жалпы орта мектеп

1

1

Шымкент қаласы,№ 24 С.Ерубаев атындағымектеп

6

1

Қызылорда облысы, Тереңөзек кенті, Сырдария ауданы №131 Талғат Қозыбаев атындағы орта мектеп  

1

1

Сайрам ауданы, Аксукент селосы, №5 М.Горький атындағы орта мектеп

1

1

Шардара ауданы, Көк-су ауыл округі, Т. Айбергенов атындағы мектеп гимназиясы

1

 

2018-2019 оқу жылындағы іс-тәжірибенің мерзімдері және үлгерімі туралы мәлімет

 

Факультет

 

 

Мамандық

 

 

Оқу тобы

Марзімі(апта)

 

 

Басталу-аяқталу мерзімі

Жіберілген студент  саны

Тапсырған студент саны

Бағалары

Келмегені

Жалпы үлгерімі

Ескерту

А, А-

В+, В, В-

С+, С, С-, D+, D

F

 

 

5В012300-«Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану»

С123-18ж

7

11.12.2018ж

15.12.2018ж

1

1

-

1

-

-

-

100%

 

С123-18ж

 

 

1

23.10.2018ж

08.12.2018ж

1

1

-

1

-

-

-

100%

 

С123-17ж

2

11.12.2018ж

15.12.2018ж

1

1

-

1

-

-

-

90%

 

123-15

2

21.01.2019ж

30.03.2019ж

12

12

12

-

-

-

-

100%

 

123-85

4

21.01.2019ж

30.03.2019ж

8

8

8

-

-

-

-

100%

 

123-16

10

21.01.2019ж

21.01.2019ж

22

22

15

7

-

-

-

100%

 

123-86

10

21.01.2019ж

09.02.2019ж

   5

5

5

-

-

-

-

100%

 

К123-16

10

21.01.2019ж

09.02.2019ж

7

7

2

  5

-

-

2

90%

 

123-17

4

21.01.2019ж

02.02.2019ж

15

15

15

-

-

-

-

100%

 

123-87

4

21.01.2019ж

02.02.2019ж

4

4

4

-

-

-

-

100%

 

123-18

5

03.06.2019ж

08.062019ж

10

10

10

 

-

-

-

100%

 

 

Іс-тәжірибенің типтік және жұмыс бағдарламалары,  студенттерге ұсынылатын құжаттармен қамтамасыз етілуі.

              5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандығы бойынша - Оқу (танысу) тәжірибесінің мақсаты-әлеуметтік педагогтың жұмысымен, жинақталған тәжірибесімен танысу. Сауықтыру орындары немесе басқа тәрбие беру мекемелерінің ішкі тәртіптерінің ережесімен, шарттарымен, әдет-ғұрыптарымен танысу.

              Оқу (танысу) тәжірибесі келесі міндеттерді алға қояды;

- кәсіби педагогикалық қызметті ұйымдастырудың ғылыми негіздермен таныстыру;

- қызығушылығын арттыру мен қатар тұтас педагогикалық процесс пен оның субьектілері жөнінде көзқарасты қалыптастыру;

- сауықтыру орындары жағдайында немесе басқа тәрбие беру мекемелерінің балалар ұжымын қалыптастыру мен келіспеушілік жағдайларды шешу тәсілдері бойынша жұмыстар жүргізу.

- сауықтыру орындары немесе басқа тәрбие беру мекемелерінің жағдайында балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу;

-тәрбие жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, мұндағы балалармен жұмыс істеудің өзіне тән ерекшеліктерін меңгеру, әр түрлі әдістемелік жұмыстарға қатысу;

- студенттерді ғылыми-зерттеу жұмыстарына баулу.

              Жұмыс бағдарламасында студенттердің мектептегі білім беру, тәрбиелеу процестерінің мазмұны мен ұйымдастыруының  ерекшеліктерімен танысу; мамандардың балалар мен жеткіншектердің мәселелерін шешу технологияларын меңгеру; әлеуметтік педагогтың жұмысында басшылыққа алатын нормативтік құжаттармен танысу, зерделеумен қоса ресми құжаттарды зерделеу. Тәжірибе сол жоғары оқу орнының кафедралары мен арнайы оқу, өнер шеберханаларында, сондай-ақ қажетті маман-кадрлармен және ғылыми-техникалық әлеуметтермен қамтамасыз етілген өзге де білім беру ұйымдарында ұйымдастырылуы мүмкін.

 

                     1) Үздіксіз іс-тәжірибе қорытындысы:

           2017-2018 оқу жылының І-ші жарты жылдығында үздіксіз іс-тәжірибені ұйымдастыру мақсатында өндірістік базалармен келісімшарт жасалды. Осы құжат негізінде 5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану  мамандықтарының оқу жоспарына сәйкес үздіксіз іс-тәжірибелерін өткізу үшін 1,2-курс топ студенттеріне 123-18,123-17, 123-87, топтарының  студенттеріне арналған жұмыс бағдарламасы дайындалды (№1 хаттама, 03.09.2018ж).

ІІ курс студенттері 2 апталық үздіксіз іс-тәжірибеден өтті. Іс-тәжірибе барысының есебі топ жетекшілеріне өткізілді. 5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандығының, 123-18, 123-17,123-87, топтарының студенттері Шымкент қаласы,  С.Ерубаев атындағы №24 мектеп – лицейі, №54 жалпы орта мектептерінде үздіксіз оқу іс-тәжірибеден өтті. Үздіксіз оқу іс-тәжірибе барысында мекемелердегі педагог-психологтың, әлеуметтік педагогтың және өзін-өзі тану пәнінен  сабақтарына қытысып талдау жүргізілді, педагог-психолог және әлеуметтік педагог қызметінің бағыты тұрғысынан практикалық жұмыстары жүргізілді.

Үздіксіз педагогикалық іс-тәжірибе мынадай міндеттерді алға қояды:

Мектептегі оқу-тәрбие процесінің жай-күйімен танысу:

- мектеп тарихымен, оқу-материалдық базасымен танысу;

- педагогикалық ұжымның іс-әрекеті бойынша мағлұмат алу;

- пән мұғалімдерінің әдістемелік бірлестіктері;

- сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестіктері.

Оқып-үйрену, зерттеу:

- жұмысты жоспарлау жүйесін;

-алдыңғы қатарлы педагогикалық іс-тәжірибемен танысу;

-сынып ұжымы мен оқушының жеке тұлғасын;

-пәндерге арналған сабақтан тыс жұмыстар жүйесін;

-сыныптан тыс тәрбие жұмысының жүйесін.

Өз бетінше атқарылатын жұмыстар:

-сабақтарға қатысу;

-дидактикалық материалдар даярлау;

-сынып оқушыларына, сыныпқа психологиялық мінездеме әзірлеу;

-пән бойынша қосымша сабақтар жүргізу;

-сыныптан тыс жүргізілетін жұмыстарды жоспарлау.

Күтілетін нәтиже :

- үздіксіз іс-тәжірибе есебі;

- 3-4 курста жүргізілетін педагогикалық іс-тәжірибеге және студенттердің педагогикалық және психологиялық тұрғыдан дайын болуы.

 

  1. оқу жылының І жарты жылдығында келісімшарт негізінде қашықтықтан оқыту бөлімінің 1-курс С123-18ж, С123-88ж  оқу топтарының студенттері 10.12.18ж-15.12.18ж. аралығында  Шымкент қаласы, Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университетінде «Педагогика» кафедрасында,  1 апталық оқу практикасынан өтті. С123-17ж оқу тобындағы студент Шардара ауданы, Көк-су ауыл округі, Т. Айбергенов атындағы мектеп гимназиясынан 17.09.2018ж.-20.10.2018ж аралығында педагогикалық практикадан өтті.

 

 

2) Психологиялық-педагогикалық практика қорытындысы:

2018-2019 оқу жылының  ІІ-ші жарты жылдығында Педагогика-гуманитарлық  факультетінің 2-курс 5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандықтарының  оқу жоспарына және оқу барысының кестесіне, сонымен қатар университеттің іс-тәжірибеге жіберу туралы бұйрығына (№2/337 21.12.2018) сәйкес Шымкент қаласы, Шымкент қаласы, №54 жалпы орта мектебі,М.Х.Дулати атындағы №8 мектеп-гимназия мектептерінде   21.01.2019-02.02.2019жж. күндер аралығында 2 апталық педагогикалық іс-тәжірибеден өтті. 123-17,123-87, оқу тобының жетекшісі: Атем.М.Н. 2 курс бойынша педагогикалық практикаға жіберілген студенттер саны 19.

Педагогикалық практиканың мақсаты жалпығылыми, культурологиялық, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік және арнайы пәндер бойынша білімдерді бекіту және тереңдету, теориялық білімдер негізінде педагогикалық машықтарды, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. 

Психологиялық-педагогикалық практика болашақ мұғалімдерді мамандығына, кәсібіне сәйкес педагогикалық және психологиялық тұрғыдан  даярлауға, студенттердің практикалық іс-әрекет түрі ретінде маңызды педагогикалық міндеттерді шешуге бағытталады және ол екі аптаға созылады. Студенттер алғашқы аптасында педагогикалық тапсырмаларды орындаса, екінші аптасында психологиялық тапсырмаларды орындап бағаланады.

Психологиялық-педагогикалық практика базасына:

1) мектепке дейінгі ұйымдар;

2) жалпы білім беру (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта) ұйымдары енеді.

Психологиялық-педагогикалық практика мынадай міндеттерді алға қояды:

- мектеп немесе білім беру мекемесінің негізгі жұмыстарымен танысу;

- сынып жетекшісімен, сынып ұжымымен танысу және оған талдау жасау;

- сынып ұжымына зерттеу жұмысын жүргізу, сипаттама беру;

- сынып сағаттары мен сыныптан тыс шараларға қатысу және оған талдау жасау;

- сынып сағатын ұйымдастыруын бақылау;

- сыныпқа, жеке оқушыға  мінездеме берудің жолдарын оқып-үйрену.

 

3) Оқу-тәрбиелік педагогикалық практика қорытындысы:

         3-курс бойынша педагогикалық практика бойынша  5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандықтары Шымкент қаласы, А.С. Пушкин атындағы №1 мектеп гимназиясы,№ 54 Жалпы орта мектеп,С.Ерубаев атындағы № 24 мектеп-лицейінде 22.01.2019-09.02.2019жж. күндер аралығында 3 апталық педагогикалық іс-тәжірибеден өтті. 123-16,123-86, К123-16 оқу тобының жетекшілері: Сүлеймен М.М., Мамбетова А.Т.

           3-курста ұйымдастырылатын 3 апталық оқу-тәрбиелік педагогикалық практика мектеп психологінің, сынып жетекшісінің қызметін атқаруға бағытталады. Мамандықтың жұмыс оқу жоспарына сәйкес меңгерген  пәндеріне орай практикантқа сыныптар бөлінеді, яғни бөлінген сыныпта психологиялық зерттеу жұмысын жүргізеді және сынып жетекшілік қызметті  қоса алып жүреді.

3-курстағы педагогикалық практиканың міндеті:

- мектептің ішкі ережесімен, пән мұғалімі мен сынып жетекшісінің қызметтік нұсқауларымен танысу;

- сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру;

- бекітілген сыныпқа психологиялық зерттеу жұмысын жүргізу;

- жоспар бойынша бекітілген сыныпта мектеп психологімен бірге  ашық сабақ өткізу;

-жоспар  бойынша 1 ашық тәрбие сағатын өткізу;

- сыныпқа, жеке оқушыға психологиялық мінездеме беру;

-педагогикалық тәжірибе есебін әзірлеу.

 

4) Өндірістік педагогикалық практика қорытындысы:

4 курс бойынша педагогикалық практика бойынша   5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандықтары Шымкент қаласы, № 8 М.Дулати атындағы мектеп-гимназиясы, Сайрам ауданы, Манкент ауылы №45 жалпы орта мектеп, Шымкент қаласы №69 жалпы орта мектеп, Түлкібас ауданы,Жаңаталап ауылы, Жаңаталап орта мектеп, Жетісай қаласы, Қызылқұм ауданы, Мақтарал ауылы Я.Есенбеков атындағы жалпы орта мектеп, Түркістан облысы,Қазығұрт ауданы Б.Момышұлы атындағы жалпы орта мектеп, Түркістан облысы,Сайран ауданы,Қарабұлақ атындағы №10 жалпы орта мектеп, Жетісай қаласы, Қызылқұм ауданы, Түркістан облысы, Шорнақ ауылы Т.Айтжанов  атындағы жалпы орта мектеп, Шымкент қаласы,№ 24 С.Ерубаев атындағы  мектеп-лицейінде өз сұраныс хаттарымен аудан мектептерінде 21.02.19–30.03.18жж.  күндер аралығында 10 апталық педагогикалық іс-тәжірибеден өтті. 123-15 оқу тобының іс-тәжірибе жетекшісі Нурманова Ж.К. 123-85 оқу тобының жетекшісі: Сарман М.П.

               

       5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандығы бойынша - Өндірістік практиканың мақсаты – оқу-инструктивті құжаттамалар, білім беру саласындағы нормативті-құқықтық құжаттар туралы білімдерді меңгеру, ағымдық оқу-ұйымдастыру құжаттамаларын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) жетілдіру біліктері мен дағдыларын меңгеру, жоғары орындаушылық тәртібі мен ұйымдастырушылық қызметті жүзеге асыруға қабілетті маман даярлау.

                Өндірістік практиканың міндеті:

- мектеп директорының және орынбасарларының қызметтік нұсқауларымен танысу;

- әлеуметтанушының қызметтік нұсқауымен танысу және оның жұмыстарына талдау жасау;

- жүргізілетін пән бойынша сыныпаралық немесе мектепішілік пәндік сайыстар, байқаулар, олимпиадалар, т.б. іс-шаралар ұйымдастыру;

- мектеп көлемінде тәрбиелік іс-шаралар ұйымдастыру.

Педагогикалық іс-тәжірибе барысында мекемелердегі педагог-психологтың, әлеуметтік-педагогтың және өзін-өзі тану пәніне  сабақтарына қатысып талдау жүргізілді, педагог-психологтың және әлеуметтік – педагог қызметінің бағыты тұрғысынан практикалық жұмыстары жүргізілді  және де жоспар бойынша өзара сабақ, ашық сабақ, ашық тәрбие сағаттары  өткізілді. Студенттердің жасаған жұмыстарын айғақтайтын құжаттарын ескере отырып, олардың іс-тәжірибені ойдағыдай өткізгендігіне көз жеткізуге болады. Конференция соңында студенттерге жеке-жеке жұмыс бағдарламасында көрсетілген құжаттарды толық рәсімдеп тапсыру міндеттеледі.   Студенттер іс-тәжірибе соңында жетекші әдіскерлеріне күнделік, сауалнамалар, сыныптан тыс іс-шаралардың жоспары мен көрнекіліктері өткізілді. осы құжаттардың негізінде әрбір студенттің іс-тәжірибе есебі тыңдалды.     

 

            5)Диплом алды практика қорытындысы:

            2018-2019 оқу жылының академиялық күнтізбесіне сәйкес Педагогика кафедрасына қарасты 5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандықтарының  4-курс 123-15,123-85 оқу топтарының студенттерін 01.04.2019-26.04.2018ж аралығында 4 апталық диплом алды практикадан өтті. Әр студент өз диплом жетекшілерімен бірге дипломдық жұмыс тақырыбына байланысты   диплом жетекшілерінен, кафедра оқытушыларынан кеңес алып отырды. Диплом алды практика алдында мамандықтардың студенттері дипломдық жұмыстары бойынша алдын-ала қорғаудан өтті, және өздеріне тиісті бағаларын алды.

            Дипломалды практиканың мақсаты – дипломдық жұмысты (жобаны) жазудың ақталуы.     

Дипломалды практиканың негізгі міндеттері:

-дипломдық жұмыстың (жобаның) тақырыбы бойынша практикалық материалдарды жинақтау, өңдеу және жалпылау;

-дипломдық зерттеудің тақырыбы бойынша статистикалық мәліметтері мен практикалық материалдарды талдау;

-дипломдық жұмыстың (жобаның) немесе есептің тақырыбы бойынша қорытындыны, заңдылықтарды, кепілдемелер мен ұсыныстарды тұжырымдау;

-дипломдық жұмысты немесе есепті білгіленген талаптарға сәйкес ресімдеу болып табылады.
 

 

 

6) Оқу практикасы бойыншы қорытынды:

ІІ-ші жарты жылдықта 5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандықтарының  1-курс  күндізгі 123-18 оқу тобының студенттері 03.06.2019-08.06.2019жж аралығында Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университетінде  «Педагогика және психология» кафедрасында 1 апталық  оқу іс-тәжірибеден өтті. 123-18 оқу тобының практика жетекшісі: Санатбай П.А. Оқу практикасынан өткен  жалпы студент саны – 10. Есеп беру барысында студенттер педагогикалық іс-тәжірибе кезінде орындаған жұмыстары талапқа сай толтырылған және  комиссия мүшелерінің қойған сұрақтарына жауап беру арқылы қорытынды бағалары шығарылып отырды. Әр студентке жеке-жеке хаттама толтырылды.

5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандығы бойынша оқу практикасының мақсаты – әлеуметтік педагогтың жұмысымен, жинақталған тәжірибесімен танысу. Сауықтыру орындары немесе басқа тәрбие беру мекемелерінің ішкі тәртіптерінің ережесімен, шарттарымен, әдет-ғұрыптарымен танысу.

Міндеті:

  • кәсіби педагогикалық қызметті ұйымдастырудың ғылыми негіздермен таныстыру;
  • қызығушылығын арттыру мен қатар тұтас педагогикалық процесс пен оның субьектілері жөнінде көзқарасты қалыптастыру;
  • сауықтыру орындары жағдайында немесе басқа тәрбие беру мекемелерінің балалар ұжымын қалыптастыру мен келіспеушілік жағдайларды шешу тәсілдері бойынша жұмыстар жүргізу.
  • сауықтыру орындары немесе басқа тәрбие беру мекемелерінің жағдайында балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу;
  • тәрбие жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, мұндағы балалармен жұмыс істеудің өзіне тән ерекшеліктерін меңгеру, әр түрлі әдістемелік жұмыстарға қатысу;
  • студенттерді ғылыми-зерттеу жұмыстарына баулу.

        

7.4. Қорытынды, ұсыныстар

- Мамандық бойынша өтілетін іс-тәжірибелер Балалар үйінде, Қарттар үйінде, бала-бақшаларда, арнайы мектеп-интернатында жүргізілсе; 

- Өтілетін іс-тәжірибелер Республикалық аймақта жүргізілсе;

- Басқа аймақта жүргізілетін іс-тәжірибелер институт тарапынан қаржыландырылса

            

 

 

2017-2018 оқу жылындағы іс-тәжірибенің базалары туралы мәлімет

 

Өндірістік (педагогикалық) іс-тәжірибені өткізу үшін жасаған келісім шарт саны

Өндірістік (педагогикалық) кәсіпорынның атауы

Өндірістік (педагогикалық) іс-тәжірибеден өткен студенттер саны

1

Шымкент қаласы, Қазыбек-би атындағы №36 жалпы орта мектебі 

3

1

Қызылорда облысы, Шиелі ауданы,  Ы.Жақаев атындағы №244 орта мектебі 

2

1

Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданына қарасты Т.Аубакиров атындағы жалпы орта мектебі

1

1

Түркістан қаласы, Қарашық ауылы Тұран жалпы орта мектебі

1

1

Шымкент қаласы, №5 Нұрсат бөбекжай балабақшасы

4

1

Шымкент қаласы, Х.М.Дулати атындағы үш тілді оқытатын мамандандырылған №8 гимназия 

3

3

Шымкент қаласы, Қ.Спатаев атындағы №7 мектеп-лицей  

15

1

Шымкент қаласы, С.Ерубаев атындағы  №24 мектеп-лицей  

4

2

Шымкент қаласы, №2  Қарлығаш  балабақшасы

11

1

Шымкент қаласы, №54 жалпы орта мектебі 

10

2

Шымкент қаласы, Ә.Молдағұлова №29  атындағы жалпы орта мектебі

16

2

Шымкент қаласы, А.Навой №11  атындағы жалпы орта мектебі

13

1

Шымкент қаласы, ҚР ҚМ Кеңес Одағының батыры С.Рахимов атындағы Шымкент республикалық «Жас ұлан» мектебі,

4

1

Д.И.Менделеев атындағы №15 жалпы орта мектебі

5

2

М.Жұмабаев атындағы №39 жалпы орта мектебі

10

1

Шымкент қаласы Молда Мұса атындағы №5 жалпы орта мектебі

8

2

Шымкент қаласы Ж.Аймауытов атындағы №64 мектеп-лицей

11

1

Шымкент қаласы Т.Тәжібаев  атындағы №47 жалпы орта мектебі

1

1

Шымкент қаласы, №46 мектеп-лицейі

4

2

Шымкент қаласы,  Фуркат атындағы №37 жалпы орта мектеп

7

1

Шымкент қаласы,  Назарбаев зияткерлік мектебі  (химия-биология бағыты)

4

1

Шымкент қаласы, Ы.Алтынсарин  атындағы  №65  мектеп-гимназия

4

1

Шымкент қаласы, «Жармен балабақшасы»

1

1

ОҚО Мақтарал  ауданы, Қызылқұм ауылы Я.Есенбеков атындағы жалпы орта мектебі 

1

1

ОҚО Шымкент қаласы, 6506 әскери бөлімі 

1

1

ОҚО Шымкент қаласы, Ж.Жабаев атындағы №26 мектеп-гимназия

1

1

ОҚО Шымкент қаласы, Ю.Сареми атындағы №107  мектеп-лицей

1

1

Сарыағаш ауданы, №2 А.Сүлейменов атындағы жалпы орта мектебі

1

1

Кентау қаласы «Арнаулы кәсіптік колледж» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

1

1

Шымкент қаласы, Төлеген Тәжібаев атындағы  №81 жалпы орта мектебі 

2

1

Шымкент қаласы, №69 жалпы орта мектебі 

1

1

Шымкент қаласы, Д.Нүрпейісова атындағы №116 жалпы орта мектебі  

4

1

ОҚО Ордабасы ауданы, Бөген ауылы, Б.Кенжебаев атындағы жалпы орта мектебі  

1

1

Шымкент қаласы, А.С.Пушкин  атындағы  №1 мектеп-гимназия

9

1

Педагогика және психология кафедрасы

32

 

 

2017-2018 оқу жылындағы іс-тәжірибенің мерзімдері және үлгерімі туралы мәлімет

 

 

Факультет

 

 

Мамандық

 

 

Оқу тобы

Марзімі(апта)

 

 

Басталу-аяқталу мерзімі

Жіберілген студент  саны

Тапсырған студент саны

Бағалары

Келмегені

Жалпы үлгерімі

Ескерту

А, А-

В+, В, В-

С+, С, С-, D+, D

F

 

 

 

Педагогика-гуманитарлық факультеті

 

 

 

5В010300-«Педагогика және психология»

С103-16ж

7

23.10.2017ж

08.12.2017ж

3

3

-

3

-

-

-

100%

 

С103-17ж

1

23.10.2017ж

08.12.2017ж

4

4

-

4

-

-

-

100%

 

С103-87ж

1

11.12.2017ж

15.12.2017ж

1

1

-

1

-

-

-

100%

 

103-16

103-26а

2

22.01.2018ж

03.02.2018ж

18

18

18

-

-

-

-

100%

 

103-15

4

22.01.2018ж

17.02.2018ж

25

23

12

11

-

-

2

90%

 

103-14

10

22.01.2018ж

31.03.2018ж

9

9

8

1

-

-

-

100%

 

103-24а

10

22.01.2018ж

31.03.2018ж

11

11

11

-

-

-

-

100%

 

103-84

10

22.01.2018ж

31.03.2018ж

12

12

12

-

-

-

-

100%

 

103-14

4

02.04.2018ж

28.04.2018ж

9

9

7

2

-

-

-

100%

 

103-24а

4

02.04.2018ж

28.04.2018ж

11

11

11

-

-

-

-

100%

 

103-84

4

02.04.2018ж

28.04.2018ж

12

12

12

-

-

-

-

100%

 

К103-14

6

22.01.2018ж

03.03.2018ж

5

5

5

-

-

-

-

100%

 

C103-16ж

3

16.04.2018ж

05.05.2018ж

3

3

-

3

-

-

-

100%

 

К103-16

1

30.04.2018ж

05.05.2018ж

12

11

-

11

-

-

-

90%

 

103-17

103-87

1

04.06.2018ж

09.06.2018ж

29

29

29

-

-

-

-

100%

 

 

5В012300-«Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану»

С123-16ж

7

23.10.2017ж

08.12.2017ж

4

4

-

4

-

-

-

100%

 

С123-17ж

1

11.12.2017ж

15.12.2017ж

1

1

-

1

-

-

-

100%

 

123-16

123-26а

2

22.01.2018ж

03.02.2018ж

22

20

20

-

-

-

2

90%

 

123-86

2

22.01.2018ж

03.02.2018ж

6

6

6

-

-

-

-

100%

 

123-15

4

22.01.2018ж

17.02.2018ж

12

12

11

1

-

-

-

100%

 

123-85

4

22.01.2018ж

17.02.2018ж

8

8

6

2

-

-

-

100%

 

123-15қ

10

22.01.2018ж

31.03.2018ж

1

1

1

-

-

-

-

100%

 

123-14

10

22.01.2018ж

31.03.2018ж

21

21

21

-

-

-

-

100%

 

123-84

10

22.01.2018ж

31.03.2018ж

9

9

9

-

-

-

-

100%

 

123-14

4

02.04.2018ж

28.04.2018ж

21

21

21

-

-

-

-

100%

 

123-84

4

02.04.2018ж

28.04.2018ж

9

9

9

-

-

-

-

100%

 

К123-13

5

19.03..2018ж

14.04.2018ж

1

1

-

1

-

-

-

100%

 

С123-16ж

3

16.04.2018ж

05.05.2018ж

4

4

-

4

-

-

-

100%

 

123-17

123-87

1

04.06.2018ж

09.06.2018ж

19

19

16

4

 

 

-

-

-

100%

 

 

         

 

 

 

 

 

 

 

              5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандығы бойынша - Оқу (танысу) тәжірибесінің мақсаты-әлеуметтік педагогтың жұмысымен, жинақталған тәжірибесімен танысу. Сауықтыру орындары немесе басқа тәрбие беру мекемелерінің ішкі тәртіптерінің ережесімен, шарттарымен, әдет-ғұрыптарымен танысу.

              Оқу (танысу) тәжірибесі келесі міндеттерді алға қояды;

- кәсіби педагогикалық қызметті ұйымдастырудың ғылыми негіздермен таныстыру;

- қызығушылығын арттыру мен қатар тұтас педагогикалық процесс пен оның субьектілері жөнінде көзқарасты қалыптастыру;

- сауықтыру орындары жағдайында немесе басқа тәрбие беру мекемелерінің балалар ұжымын қалыптастыру мен келіспеушілік жағдайларды шешу тәсілдері бойынша жұмыстар жүргізу.

- сауықтыру орындары немесе басқа тәрбие беру мекемелерінің жағдайында балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеу;

-тәрбие жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, мұндағы балалармен жұмыс істеудің өзіне тән ерекшеліктерін меңгеру, әр түрлі әдістемелік жұмыстарға қатысу;

- студенттерді ғылыми-зерттеу жұмыстарына баулу.

              Жұмыс бағдарламасында студенттердің мектептегі білім беру, тәрбиелеу процестерінің мазмұны мен ұйымдастыруының  ерекшеліктерімен танысу; мамандардың балалар мен жеткіншектердің мәселелерін шешу технологияларын меңгеру; әлеуметтік педагогтың жұмысында басшылыққа алатын нормативтік құжаттармен танысу, зерделеумен қоса ресми құжаттарды зерделеу. Тәжірибе сол жоғары оқу орнының кафедралары мен арнайы оқу, өнер шеберханаларында, сондай-ақ қажетті маман-кадрлармен және ғылыми-техникалық әлеуметтермен қамтамасыз етілген өзге де білім беру ұйымдарында ұйымдастырылуы мүмкін.

 

           1) Үздіксіз іс-тәжірибе қорытындысы:

І-ІІ курс студенттері 15 апталық үздіксіз іс-тәжірибеден өтті. Іс-тәжірибе барысының есебі топ жетекшілеріне өткізілді. 5В010300-Педагогика және психология мамандығының 103-17, 103-87, К103-17, 103-16, 103-26а,  К103-16 оқу топтарының студенттері Шымкент қаласы,  №79 жалпы орта мектебі, №37 Фуркат атындағы жалпы орта мектеп, С.Ерубаев атындағы №24 мектеп – лицейі, №7 Қ.Спатаев атындағы мектеп-лицейі; 5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандығының 123-17, 123-87, К123-17, 123-16, 123-26а,    123-86, К123-16 топтарының студенттері Шымкент қаласы,  С.Ерубаев атындағы №24 мектеп – лицейі, №54 жалпы орта мектептерінде үздіксіз оқу іс-тәжірибеден өтті. Үздіксіз оқу іс-тәжірибе барысында мекемелердегі педагог-психологтың, әлеуметтік педагогтың және өзін-өзі тану пәнінен  сабақтарына қытысып талдау жүргізілді, педагог-психолог және әлеуметтік педагог қызметінің бағыты тұрғысынан практикалық жұмыстары жүргізілді.

Үздіксіз педагогикалық іс-тәжірибе мынадай міндеттерді алға қояды:

Мектептегі оқу-тәрбие процесінің жай-күйімен танысу:

- мектеп тарихымен, оқу-материалдық базасымен танысу;

- педагогикалық ұжымның іс-әрекеті бойынша мағлұмат алу;

- пән мұғалімдерінің әдістемелік бірлестіктері;

- сынып жетекшілерінің әдістемелік бірлестіктері.

Оқып-үйрену, зерттеу:

- жұмысты жоспарлау жүйесін;

-алдыңғы қатарлы педагогикалық іс-тәжірибемен танысу;

-сынып ұжымы мен оқушының жеке тұлғасын;

-пәндерге арналған сабақтан тыс жұмыстар жүйесін;

-сыныптан тыс тәрбие жұмысының жүйесін.

Өз бетінше атқарылатын жұмыстар:

-сабақтарға қатысу;

-дидактикалық материалдар даярлау;

-сынып оқушыларына, сыныпқа психологиялық мінездеме әзірлеу;

-пән бойынша қосымша сабақтар жүргізу;

-сыныптан тыс жүргізілетін жұмыстарды жоспарлау.

 

2) Психологиялық-педагогикалық практика қорытындысы:

2017-2018 оқу жылының  ІІ-ші жарты жылдығында Педагогика-гуманитарлық  факультетінің 2-курс 5В010300-Педагогика және психология,  5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандықтарының  оқу жоспарына және оқу барысының кестесіне, сонымен қатар институттың іс-тәжірибеге жіберу туралы бұйрығына (№2/362 15.12.2017) сәйкес Шымкент қаласы, №5 Нұрсат бөбекжай балабақшасы, Х.М.Дулати атындағы үш тілді оқытатын мамандандырылған №8 гимназия, Қ.Спатаев атындағы №7 мектеп-лицейі, С.Ерубаев атындағы  №24 мектеп-лицейі, №2  Қарлығаш  балабақшасы, №54 жалпы орта мектебі, Ә.Молдағұлова атындағы №29  жалпы орта мектебі, А.Навой атындағы №11  жалпы орта мектептерінде   22.01.2018-03.02.2018жж. күндер аралығында 2 апталық педагогикалық іс-тәжірибеден өтті.

Педагогикалық практиканың мақсаты жалпығылыми, культурологиялық, психологиялық-педагогикалық, әдістемелік және арнайы пәндер бойынша білімдерді бекіту және тереңдету, теориялық білімдер негізінде педагогикалық машықтарды, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. 

Психологиялық-педагогикалық практика болашақ мұғалімдерді мамандығына, кәсібіне сәйкес педагогикалық және психологиялық тұрғыдан  даярлауға, студенттердің практикалық іс-әрекет түрі ретінде маңызды педагогикалық міндеттерді шешуге бағытталады және ол екі аптаға созылады. Студенттер алғашқы аптасында педагогикалық тапсырмаларды орындаса, екінші аптасында психологиялық тапсырмаларды орындап бағаланады.

Психологиялық-педагогикалық практика базасына:

1) мектепке дейінгі ұйымдар;

2) жалпы білім беру (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта) ұйымдары енеді.

Психологиялық-педагогикалық практика мынадай міндеттерді алға қояды:

- мектеп немесе білім беру мекемесінің негізгі жұмыстарымен танысу;

- сынып жетекшісімен, сынып ұжымымен танысу және оған талдау жасау;

- сынып ұжымына зерттеу жұмысын жүргізу, сипаттама беру;

- сынып сағаттары мен сыныптан тыс шараларға қатысу және оған талдау жасау;

- сынып сағатын ұйымдастыруын бақылау;

- сыныпқа, жеке оқушыға  мінездеме берудің жолдарын оқып-үйрену.

 

3) Оқу-тәрбиелік педагогикалық практика қорытындысы:

3-курс бойынша педагогикалық практика 5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандықтары Шымкент қаласы, ҚР ҚМ Кеңес Одағының батыры С.Рахимов атындағы Шымкент республикалық «Жас ұлан» мектебі, Д.И.Менделеев атындағы №15 жалпы орта мектебі, Ә.Молдағұлова атындағы №29 жалпы орта мектебі, М.Жұмабаев атындағы №39 жалпы орта мектебі, Молда Мұса атындағы №5 жалпы орта мектебінде,  Ж.Аймауытов атындағы мектеп –гимназиясында, Т.Тәжібаев атындағы мектеп-гимназиясы, А.Навой атындағы №11 жалпы орта мектебінде 22.01.2018-17.02.2018жж. күндер аралығында 4 апталық педагогикалық іс-тәжірибеден өтті. 123-15 оқу тобының жетекшісі Ортаева А.С., 123-85 оқу тобының жетекшісі Ортаева А.С.  Педагогикалық практика бойынша барған студенттер саны-45.

3-курста ұйымдастырылатын 4 апталық оқу-тәрбиелік педагогикалық практика мектеп психологінің, сынып жетекшісінің қызметін атқаруға бағытталады. Мамандықтың жұмыс оқу жоспарына сәйкес меңгерген  пәндеріне орай практикантқа сыныптар бөлінеді, яғни бөлінген сыныпта психологиялық зерттеу жұмысын жүргізеді және сынып жетекшілік қызметті  қоса алып жүреді.

3-курстағы педагогикалық практиканың міндеті:

- мектептің ішкі ережесімен, пән мұғалімі мен сынып жетекшісінің қызметтік нұсқауларымен танысу;

- сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру;

- бекітілген сыныпқа психологиялық зерттеу жұмысын жүргізу;

- жоспар бойынша бекітілген сыныпта мектеп психологімен бірге  ашық сабақ өткізу;

-жоспар  бойынша 1 ашық тәрбие сағатын өткізу;

- сыныпқа, жеке оқушыға психологиялық мінездеме беру;

-педагогикалық тәжірибе есебін әзірлеу.

 

4) Өндірістік педагогикалық практика қорытындысы:

4 курс бойынша педагогикалық практика 5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандықтары Шымкент қаласы, Фуркат атындағы №37 жалпы орта мектеп, Шымкент қаласы,  Назарбаев зияткерлік мектебі  (химия-биология бағыты), Қ.Спатаев атындағы №7  мектеп-лицейі, №46 мектеп-лицейі, Ы.Алтынсарин  атындағы  №65  мектеп-гимназия, «Жармен балабақшасы», №2 Қарлығаш балабақшасы, Төлеген Тәжібаев атындағы  №81 жалпы орта мектебі, №69 жалпы орта мектебі, Д.Нүрпейісова атындағы №116 жалпы орта мектебі, А.С.Пушкин  атындағы  №1 мектеп-гимназиясы,  ОҚО Шымкент қаласы, 6506 әскери бөлімі, Ж.Жабаев атындағы №26 мектеп-гимназия, М.Жұмабаева атындағы  №39 жалпы орта мектебі, ОҚО Ордабасы ауданы, Бөген ауылы, Б.Кенжебаев атындағы жалпы орта мектебі, Ю.Сареми атындағы №107  мектеп-лицейінде өз сұраныс хаттарымен аудан мектептерінде

             

       5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандығы бойынша - Өндірістік практиканың мақсаты – оқу-инструктивті құжаттамалар, білім беру саласындағы нормативті-құқықтық құжаттар туралы білімдерді меңгеру, ағымдық оқу-ұйымдастыру құжаттамаларын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) жетілдіру біліктері мен дағдыларын меңгеру, жоғары орындаушылық тәртібі мен ұйымдастырушылық қызметті жүзеге асыруға қабілетті маман даярлау.

                Өндірістік практиканың міндеті:

- мектеп директорының және орынбасарларының қызметтік нұсқауларымен танысу;

- әлеуметтанушының қызметтік нұсқауымен танысу және оның жұмыстарына талдау жасау;

- жүргізілетін пән бойынша сыныпаралық немесе мектепішілік пәндік сайыстар, байқаулар, олимпиадалар, т.б. іс-шаралар ұйымдастыру;

- мектеп көлемінде тәрбиелік іс-шаралар ұйымдастыру.

Педагогикалық іс-тәжірибе барысында мекемелердегі педагог-психологтың, әлеуметтік-педагогтың және өзін-өзі тану пәніне  сабақтарына қатысып талдау жүргізілді, педагог-психологтың және әлеуметтік – педагог қызметінің бағыты тұрғысынан практикалық жұмыстары жүргізілді  және де жоспар бойынша өзара сабақ, ашық сабақ, ашық тәрбие сағаттары  өткізілді. Студенттердің жасаған жұмыстарын айғақтайтын құжаттарын ескере отырып, олардың іс-тәжірибені ойдағыдай өткізгендігіне көз жеткізуге болады. Конференция соңында студенттерге жеке-жеке жұмыс бағдарламасында көрсетілген құжаттарды толық рәсімдеп тапсыру міндеттеледі.   Студенттер іс-тәжірибе соңында жетекші әдіскерлеріне күнделік, сауалнамалар, сыныптан тыс іс-шаралардың жоспары мен көрнекіліктері өткізілді. осы құжаттардың негізінде әрбір студенттің іс-тәжірибе есебі тыңдалды.     

 

            5)Диплом алды практика қорытындысы:

            2017-2018 оқу жылының академиялық күнтізбесіне сәйкес Педагогика және психология  кафедрасына қарасты 5В012300-Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану мамандықтарының  4-курс 123-14, 123-84, 123-15қ, К123-13 оқу топтарының студенттерін 02.04.2018-28.04.2018ж аралығында 4 апталық диплом алды практикадан өтті. Әр студент өз диплом жетекшілерімен бірге дипломдық жұмыс тақырыбына байланысты   диплом жетекшілерінен, кафедра оқытушыларынан кеңес алып отырды. Диплом алды практика алдында мамандықтардың студенттері дипломдық жұмыстары бойынша алдын-ала қорғаудан өтті, және өздеріне тиісті бағаларын алды.

            Дипломалды практиканың мақсаты – дипломдық жұмысты (жобаны) жазудың ақталуы.     

Дипломалды практиканың негізгі міндеттері:

-дипломдық жұмыстың (жобаның) тақырыбы бойынша практикалық материалдарды жинақтау, өңдеу және жалпылау;

-дипломдық зерттеудің тақырыбы бойынша статистикалық мәліметтері мен практикалық материалдарды талдау;

-дипломдық жұмыстың (жобаның) немесе есептің тақырыбы бойынша қорытындыны, заңдылықтарды, кепілдемелер мен ұсыныстарды тұжырымдау;

-дипломдық жұмысты немесе есепті білгіленген талаптарға сәйкес ресімдеу болып табылады.
 

Студенттерді әлеуметтік жаңа ортаға бейімдеу.

Арт-терапиялық бағыт бойынша жаңа психотехникаларды қолдана отырып, қарым-қатынасты нығайту, ұйымшылдыққа бейімдеу және психологиялық ойын арқылы топ лидерін анықтау.