Іс-Тәжірибе

«Мектепке дейінгі тәрбие және дефектология» кафедрасына қарасты 5В010100-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығының 101-16, 101-26а-№5 «Нұрсәт» бөбекжай-балабақшасы, 101-86-№70 «Шолпан» бөбекжай-балабақшасынан 22.01-03.02.18ж. аралығында, 101-15-№25 «Қарақат» бөбекжай-балабақшасы, 101-25а-№63  «Айсулу» бөбекжай-балабақшасы, 101-15к -№5 «Нұрсәт» бөбекжай-балабақшасынан 22.01-17.02.18ж.аралығында практикадан өтті. 5В010500-Дефектология  мамандығының 105-16-Шымкент қаласы Ш.Уалиханов №18 жалпы орта мектебі, 105-26- Шымкент қаласы, №64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназиясынан, 105-26а- Шымкент қаласы, №64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназиясынан, 105-86- Шымкент қаласы, №11 А.Навои атындағы орта мектебі, 105-15- Шымкент қосалқы мектеп-интернаты, 105-25а- Шымкент қаласы, Психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңес КММ, 105-85  топ студенттері Шымкент қаласы, А.Навои атындағы №11 жалпы орта мектебінен практикадан өтті.

Студенттерге ұсынылатын құжаттармен қамтамасыз етілуі қандай болуы керек.

  • Практиканың мазмұны мен ұйымдастырылуы қазіргі кездегі мектепке дейінгі мекеме және тәрбиешіге қойылатын талапқа сай болуы;
  • практиканың кешенді сипатта болуы;
  • практика барысында педагогикалық яғни қоғамдық саяси, психологиялық педагогикалық және арнайы пәндердің пәнаралық байланысымен студенттердің мектептегі әртүрлі іс-әрекетінің ұштастырылып жүзеге асырылуы;
  • факультеттің ерекшелігін, ЖОО және мектептің нақты жағдайын ескере отырып педагогикалық практиканы ұйымдастыру мазмұны саралау.
  • Студенттердің педагогикалық практикасының нәтижелеріне негізгі баға беру өлшемдері мыналар:

 

  • студенттердің өз мамандығы бойынша теориялық дайындық деңгейі;
  • «тәрбиешілер – мүмкіндігі шектеулі балалар» жүйесіндегі педагогикалық ерекшеліктерін білу;
  • тұтас педагогикалық процестің ізгілендіру жағдайында тұлғалық бағдар негізінде оқушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыра білу;
  • кәсіби педагогикалық іскерліктің қалыптасуы;
  • баланың жеке тұлғасын зерттеу және тұтас оқу-тәрбие жұмысын зерттеу әдістемесін меңгеру;
  • тотағы педагогикалық процесс жағдайын меңгеру үшін зерттеу әдістерін қолдана білу, оны жоспарлау және түзете білу іскерлігі;
  • студенттердің кәсіби педагогикалық бағыттылық деңгейі, жаңа инновациялық әрекет жағдайында  міндеттерді шешуге бағыттау, әлеуметтік белсенділігі, педагогикалық мамандыққа деген қызығушылығы, балаларды жақсы көруі, педагогикалық практикаға қатынасы.

Практика қорытындысы бойынша есептің құжаттары

  1. Күнделік. Мекеме басшысының тәрбиешінің әдіскер, психологтың мінездемесінің қолы, мөрі, бағасы.
  2. Практика кезінде жасалынған жұмыстар жайлы есеп (есеп кітапша).
  3. Күнделікті сабақ жоспары.
  4. Өткізілген ашық сабақтардың жоспары (әр пән бойынша 2 сабақ жоспары).
  5. Сабақты өздігінен талдау (анализ дәптер).
  6. Тәрбиешілердің жұмыс жоспары (тәрбие жоспары).
  7. Өткізілген сыныптан тыс сынақтың іс-шаралардың жоспары (тәрбие сағатының жоспары).
  8. Мамандыққа қатысты пәндер бойынша тапсырмалар.
  9. Студенттің педагогикалық жұмысы бойынша тәрбиешілердің, дефектологтардың мінездемесі.

         

 

5В010100-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы бойынша 2-курс  101-14, 101-84, К101-14,  оқу топтарының студенттері Шымкент қаласындағы «Сымбат», «Аруна» және №69 «Еркебұлан», «Палзада апа» бөбекжай-балабақшаларынан 18.01.2016ж-30.01.2016ж аралығында оқу (таныстыру) іс- тәжірибесінен өтті.  5В010100-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы бойынша 3-курс 101-13, 101-13к, К101-13, С101-13к, 101-83 оқу топтарының студенттері Шымкент қаласындағы «Палзада апа», «Ай Сұлтан» бөбекжай-балабақшасынан мектепке дейінгі топтардағы педагогикалық, 5В010500-Дефектология мамандығы бойынша 105-13, 105-83 оқу тобының студенттері Көзі нашар көретін «Үміт» мектеп-интернатынан, Шымкент қосалқы мектеп-интернатынан 18.01.16ж. – 13.02.16ж. аралығында педагогикалық іс-тәжірибесінен өтті.

Студенттерге ұсынылатын құжаттармен қамтамасыз етілуі қандай болуы керек.

- іс-тәжірибенің мазмұны мен ұйымдастырылуы қазіргі кездегі мектепке дейінгі мекеме және тәрбиешіге қойылатын талапқа сай болуы;

-іс-тәжірибенің кешенді сипатта болуы;

-оқу іс-тәжірибе барысында педагогикалық яғни қоғамдық саяси, психологиялық педагогикалық және арнайы пәндердің пәнаралық байланысымен студенттердің мектептегі әр түрлі іс-әрекетінің ұштастырылып жүзеге асырылуы;

-факультеттің ерекшелігін, ЖОО және мектептің нақты жағдайын ескере отырып педагогикалық іс-тәжірибені  ұйымдастыру мазмұны саралау.

Студенттердің педагогикалық практикасының нәтижелеріне негізгі баға беру өлшемдері мыналар:

  • студенттердің өз мамандығы бойынша теориялық дайындық деңгейі;
  • «тәрбиешілер-мүмкіндігі шектеулі балалар» жүйесіндегі педагогикалық ерекшеліктерін білу;
  • тұтас педагогикалық процестің ізгілендіру жағдайында тұлғалық бағдар негізінде оқушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыра білу;
  • кәсіби педагогикалық іскерліктің қалыптасуы;
  • баланың жеке тұлғасын зерттеу және тұтас оқу- тәрбие жұмысын зерттеу әдістемесін меңгеру;
  • топтардағы педагогикалық процесс жағдайын меңгеру үшін зерттеу әдістерін қолдана білу, оны жоспарлау және   түзете білу іскерлігі;
  • студенттердің кәсіби педагогикалық бағыттылық деңгейі, жаңа инновациялық әрекет жағдайында міндеттерді шешуге бағыттау, әлеуметтік белсенділігі, педагогикалық мамандыққадеген қызығушылығы, балаларды жақсы көруі, педагогикалық практикаға қатынасы.                                                                                                            

Практика қорытындысы бойынша есептің құжаттары

1. Күнделік. Мекеме басшысының, тәрбиешінің әдіскер, психологтың  мінездемесінің қолы, мөрі, бағасы

2. Практика кезінде жасалынған жұмыстар жайлы есеп. (есеп кітапша)

3. Күнделікті сабақ жоспары.                              

4. Өткізілген ашық сабақтардың жоспары (әр пән бойынша  2 сабақ жоспары)

5. Сабақты өздігінен талдау. (анализ дәптер)

6. Тәрбиешілердің жұмыс жоспары (тәрбие жоспары).

7. Өткізілген сыныптан тыс сынақтың іс-шаралардың жоспары. (тәрбие сағатының жоспары)

8. Мамандыққа қатысты пәндер бойынша тапсырмалар.

9. Студенттің педагогикалық жұмысы бойынша тәрбиешілердің,дефектологтардың мінездемесі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

Жумыс багдарлама сайтка Жумыс бағдарлама 3-4 курс Әдістемелік нұсқау мектепке дейінгі Дефектология адистеме

Бағдарлама мектепке дейінгі