Іс-Тәжірибе

1. 5В010100 – Мектепке дейінгі оқыту ж/е тәрбиелеу мамандығы  К101-17 оқу тобының студенттерін 04.11.19-15.11.19 жж. (2 апта) аралығында педагогикалық  практикаға жіберуіңізді сұранамыз:

К101-17

Шымкент қаласының білім басқармасының

№118 «Әсел» бөбекжай -  бақшасы мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны

1

Амангелді Гауһар Мамырқызы

кш

 

 

 

Педагогикалық  практика жетекшісі: Ералина А.К.

1.1 5В010100 – Мектепке дейінгі оқыту ж/е тәрбиелеу мамандығы  К101-17 оқу тобының студенттерін 20.01.20-14.02.20 жж. (4 апта) аралығында педагогикалық  практикаға жіберуіңізді сұранамыз:

К101-17

Шымкент қаласының білім басқармасының

№118 «Әсел» бөбекжай -  бақшасы мемлекеттік коммуналдық қазыналық кәсіпорыны

1

Амангелді Гауһар Мамырқызы

кш

 

 

 

Педагогикалық  практика жетекшісі: Ералина А.К.

1.2 5В010500 – Дефектология  мамандығы 4 курс, К105-16 оқу тобының студенттерін 20.01.20 - 07.02.20 жж. (3 апта) аралығында педагогикалық  практикаға жіберуіңізді сұранамыз:

К105-16

Шымкент қаласы білім басқармасының мемлекеттік  №37 «Әйгерім» балабақшасы психикалық дамуы шектеулі балаларға арналған  коммуналдық мемлекеттік мекемесі

1

Ақылбек Айкүміс Серікқызы

кш

6

Әлішер Айдана Мұхитдінқызы

кш

2

Асанқызы Әсел

кш

7

Мамытқұлова Сымбат Жолдасқызы

кш

3

Әбілбекова Айгерім Анарбайқызы

кш

8

Нақыпбек Назерке Айдарқызы

кш

4

Исахан Аружан Исағалиқызы

кш

9

Тегісбай Нурай Әсілханқызы

кш

5

Ілияс Айгерім Алмазқызы

кш

10

Төленді Тотыгүл Мырзаханқызы

 

Шымкент қаласы білім басқармасының мемлекеттік арнаулы (коррекциялық)

№28 «Гаухар» (сөйлеу функциялары ауыр, жеңіл бұзылған балаларға арналған)  балабақшасы коммуналдық мемлекеттік мекемесі

11

Тәнкіш Назерке Бахтиярқызы

кш

16

Полатова Ақерке Жандарбекқызы

кш

12

Шымыр Айдана Кахарқызы

кш

17

Сұлтанмұрат Ақмарал Өмірзаққызы

кш

13

Аманбай Назым Тағайбекқызы

кш

18

Балабек Айнұр Жолдасбекқызы

кш

14

Сапарали Альмира Абдихаликызы

кш

19

Балабек Балнұр Жолдасбекқызы

кш

15

Қали Роза Еркінқызы

кш

 

 

 

Педагогикалық  практика жетекшісі: Орынбетова Э.А.

2. 5В010100 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы  2 курс, 101-18 оқу тобының студенттерін 20.01.20-31.01.20 жж. (2 апта)  аралығында психологиялық-педагогикалық  практикаға жіберуіңізді сұранамыз:

101-18

Шымкент қ/сы, №70 «Шолпан» бөбекжай балабақшасы

1

Умерқұл Айгерім Тұрмаханқызы

2

Шері Ақерке Мұратқызы

3

Құрбантай Амина Ғалымжанқызы

4

Исламбоева Гузалбону Туланқизи

5

Жақсылық Диана Бақадырқызы

6

Құмарбек Аида Бегжанқызы

Шымкент қ/сы, №65 «Балбұлақ» бөбекжай балабақшасы

7

Әли Ажар Қуанышбайқызы

8

Тагабаева Санагул

9

Шермахан Жадыра Ерланқызы

10

Әліхан Тансу Досымбекқызы

11

Ташходжаева Шохсанам

Педагогикалық  практика жетекшісі: Танабаева Г.

2.1 5В010100 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы  2 курс, 101-88 оқу тобының студенттерін 20.01.20-31.01.20 жж. (2 апта)  аралығында психологиялық-педагогикалық  практикаға жіберуіңізді сұранамыз:

101-88

Шымкент қ/сы, №16 «Сымбат»  бөбекжай балабақшасы

1

Кулбаева Шахиста Фуркатовна

2

Смаилова Миннэлли Укибаевна

3

Неизвестных Елена Владимировна

4

Заманбаева Зулхумор Муратқызы

5

Усенова Жаниет Рафиковна

6

Урокова Дияра Курбон кизи

Педагогикалық  практика жетекшісі: Орынбетова Э.А.

2.2 5В010100 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы  3 курс, 101-17 оқу тобының студенттерін 20.01.20-14.02.20 жж. (4 апта)  аралығында педагогикалық  практикаға жіберуіңізді сұранамыз:

101-17

Шымкент қ/сы, №40 «Нұрлан» бөбекжай балабақшасы

1

Айтмұрза Жанна Ғалымжанқызы

2

Асланова Севиль Книязовна

3

Берік Гүлзия Ғалымқызы

4

Жұбай Ақерке Байғалиқызы

5

Исақова Лола Махкамқызы

6

Қоңырова Алтынай Ойратқызы

7

Нурланова Аяулым Нурланқызы

8

Нышан Сымбат Бауыржанқызы

Шымкент қ/сы, №118 «Әсел» балабақшасы

9

Сыздық Света Бекарысқызы

10

Тәжібай Айман Оразбайқызы

11

Төленбай Айгерім Әбзелбайқызы

12

Төленді Назерке Берікқызы

13

Хажиметова Диана Шухратовна

14

Ысмайыл Фариза Ағабекқызы

15

Асанова Жанат Түймебайқызы

Педагогикалық  практика жетекшісі: Абуова Б.Ж.

2.3 5В010100 – Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы  3 курс, 101-87 оқу тобының студенттерін 20.01.20-14.02.20 жж. (4 апта)  аралығында педагогикалық  практикаға жіберуіңізді сұранамыз:

101-87

Шымкент қ/сы,  №70 «Шолпан» бөбекжай балабақшасы

1

Кривоногова Виктория Александровна

2

Мирзахмедова Сайёра Тураббаевна

3

Муратова Әсем Дәулетқызы

4

Сабитова Рабия Атабекқызы

5

Ахмедова Дона Доврановна

6

Раимбекова Зухра Канибек қизи

Педагогикалық  практика жетекшісі: Орынбетова Э.А.

3. 5В010500 – Дефектология мамандығы  2 курс, 105-18 оқу тобының студенттерін 20.01.20-31.01.20 жж. (2 апта)  аралығында психологиялық-педагогикалық  практикаға жіберуіңізді сұранамыз:

105-18

Шымкент қ/сы, Ш.Уалиханов атындағы №18  орта мектеп

1

Мәлікайдар Аида Ерғалиқызы

2

Анарбай Ақжан Мухидинқызы

3

Досбол Жанар Құрманбекқызы

4

Файзулла Назгул Әлібекқызы

5

Смаил Нұрлықыз Нұрғалиқызы

6

Жангирова Маржан Әлібекқызы

7

Атанбекова Ақниет Жомартқызы

Шымкент қ/сы, А.С.Пушкин атындағы №1 мектеп-гимназиясы

8

Шоман Нұрлыайым Маратқызы

9

Қайратқызы Ақбота

10

Абдурасулова Сулу Абдурашиткизи

11

Базарбаева Ұлтуған Қанатқызы

12

Куралова Диана Даулетбайқызы

13

Тұяқбаева Дана

14

Жуманова Ұлдана Дүйсенбекқызы

Шымкент қ/сы, Ж.Аймауытов атындағы №64 мектеп гимназиясы

15

Мүсір Мақпал Маратқызы

16

Ихматова Гаухар Орынбасарқизи

17

Толенді Шапағат Әлібекқызы

18

Маймақова Рауана Дөненбайқызы

19

Мырзабек Дана Асанқызы

20

Әбілдабек Гулжамал Әбдіғаниқызы

21

Серікбай Ақерке Қуанышқызы

Педагогикалық  практика жетекшісі: Жапбарова Г.А.

3.1 5В010500 – Дефектология мамандығы  2 курс, 105-28 оқу тобының студенттерін 20.01.20-31.01.20 жж. (2 апта)  аралығында психологиялық-педагогикалық практикаға жіберуіңізді сұранамыз:

105-28

Шымкент қ/сы, №39 М.Жұмабаев атындағы ЖОМ

1

Досалиева Әлия Ерғалиқызы

2

Әсілхан Ақниет Сәкенқызы

3

Сапарбаева Ақнұр Қанатқызы

4

Сапарбек Индира Сыдыққызы

5

Зайнылабидин Манзура Алтынханқызы

6

Құрайыш Аяжан Нұржанқызы

7

Жәнібек Назерке Ақжанқызы

8

Сатқанбай Ақнұр Кахарқызы

Шымкент қ/сы, Арнаулы (коррекциялық) №28 «Гаухар» (сөйлеу функциялары ауыр, жеңіл бұзылған балаларға арналған)  бөбекжай балабақшасы

9

Қалдыбек Жұлдызай Нұрланқызы

10

Қалжан Ақбота Жақсыбайқызы

11

Медетова Мерей Бағдатқызы

12

Әбубәкір Қасиет Асқарқызы

13

Мыңжасарова Айгерім Ержанқызы

14

Исаков Хамит

15

Төрекелді Дария Сәкенқызы

16

Сапарханова Бибайім Әшірханқызы

Шымкент қ/сы, №37 «Әйгерім» арнайы коррекциялық бөбекжай балабақшасы

17

Нурымжанқызы Алина

18

Турдикулова Аружан Қайратқызы

19

Али Арайлым Аманбекқызы

20

Хабибуллаева Зухра Зайнуллаевна

21

Тастанбек Ботакөз Әбдіғаліқызы

22

Бурибаева Болнур Махмуд кизи

23

Ергеш Ақбаян Тұранқызы

24

Орынбаева Лаззат

Педагогикалық  практика жетекшісі: Жапбарова Г.А.

3.2 5В010500 – Дефектология мамандығы  2 курс, 105-88 оқу тобының студенттерін 20.01.20-31.01.20 жж. (2 апта)  аралығында психологиялық-педагогикалық  практикаға жіберуіңізді сұранамыз:

105-88

Шымкент қ/сы, №32 «Еркін» түзету  балабақшасы 

1

Юлдашбаева Дияра Хасанқызы

2

Иристаева Мафтуна Ибрахимжановна

3

Шаханова Мадина Оразалықызы

4

Ашурметова Диана Гафуровна

5

Джунусбекова Айнур Айдарханқызы

6

Нарзиева Мадина Асқарқызы

Педагогикалық  практика жетекшісі: Жумагельдиева А.Д.

3.3 5В010500 – Дефектология мамандығы  3 курс, 105-17 оқу тобының студенттерін 20.01.20-14.02.20 жж. (4 апта)  аралығында педагогикалық  практикаға жіберуіңізді сұранамыз:

105-17

Шымкент қ/сы, Арнаулы (коррекциялық) №28 «Гаухар» (сөйлеу функциялары ауыр, жеңіл бұзылған балаларға арналған)  бөбекжай балабақшасы

 

1

Пернебай Әсел

2

Өзбек Жанерке

3

Төлепбергенова Жібек

4

Қуат Назерке

5

МирахматоваАзиза

6

Игенбек Қарлығаш

7

Ерланқызы Әсел

8

Әбді Арайлым

Шымкент қ/сы, Ш.Уалиханов атындағы №18 орта мектеп

9

Идрисова Береке

10

Махаметова Гульноза

11

Өсербай Нұргүл

12

Сабыр Аяжан

13

Әбді Сабина

14

Мейірбай Әлия

15

Бердахмет Мадина

16

Мұстафа Аружан

Шымкент қ/сы, Шымкент қаласы білім басқармасының

«Қосалқы мектеп  интернаты» КММ

17

Қалжан Альбина

18

Жұмат Ләззат

19

Амзеева Мадина

20

Әлжан Асылай

21

Жүсіп Айнұр

22

Төлегенова Толғанай

23

Лесбек Дамира

24

Теңізбаева Шолпан

25

Қалжан Альбина

Педагогикалық  практика жетекшісі: Тұрмаханова С.А.

3.4 5В010500 – Дефектология мамандығы  3 курс, 105-27 оқу тобының студенттерін 20.01.20-14.02.20 жж. (4 апта)  аралығында педагогикалық  практикаға жіберуіңізді сұранамыз:

105-27

Шымкент қ/сы, №64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназиясы

1

Асан Аружан

2

Дүтбай Әмина

3

Нұрақын Алина

4

Әбілмәжім Аружан

5

Серсаулетова Гүлмарал

6

Усманова Райхан

7

Сайлау Жанерке

8

Сатынбек Назерке

9

Нұрмаметова Жанель

Шымкент қаласының білім басқармасының мемлекеттік арнаулы (коррекциялық) №17 "Достық" балабақшасы

10

Молдиярова Мерей

11

Қалашова Жанерке

12

Мықтыбек Ғалия

13

Жаңбыр Жұлдыз

14

Көпжасар Ұлбике

15

Базарбаева Айда

16

Кенжеғали Айгерім

17

Махмуд Нұрфатима

18

Уразбекова Саломат

Педагогикалық  практика жетекшісі: Алдияров А.Д.

3.5 5В010500 – Дефектология мамандығы  3 курс, 105-87 оқу тобының студенттерін 20.01.20-14.02.20 жж. (4 апта)  аралығында педагогикалық  практикаға жіберуіңізді сұранамыз:

105-87

Шымкент қ/сы, №37«Әйгерім» арнайы коррекциялық бөбекжай балабақшасы

1

Алиева Анара Хайруллаевна

2

Амурова Малика Гайратқызы

3

Батырханова Нозима Алишеровна

4

Джамалова Диляра Ибратовна

5

Пономарева Екетерина Сергеевна

6

Бондаренко Снежана Викторовна

7

Бекбатыр Айым Нурғалиқызы

Педагогикалық  практика жетекшісі: Ералина А.Қ.

 

«Мектепке дейінгі тәрбие және дефектология» кафедрасына қарасты 5В010100-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығының 101-16, 101-26а-№5 «Нұрсәт» бөбекжай-балабақшасы, 101-86-№70 «Шолпан» бөбекжай-балабақшасынан 22.01-03.02.18ж. аралығында, 101-15-№25 «Қарақат» бөбекжай-балабақшасы, 101-25а-№63  «Айсулу» бөбекжай-балабақшасы, 101-15к -№5 «Нұрсәт» бөбекжай-балабақшасынан 22.01-17.02.18ж.аралығында практикадан өтті. 5В010500-Дефектология  мамандығының 105-16-Шымкент қаласы Ш.Уалиханов №18 жалпы орта мектебі, 105-26- Шымкент қаласы, №64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназиясынан, 105-26а- Шымкент қаласы, №64 Ж.Аймауытов атындағы мектеп-гимназиясынан, 105-86- Шымкент қаласы, №11 А.Навои атындағы орта мектебі, 105-15- Шымкент қосалқы мектеп-интернаты, 105-25а- Шымкент қаласы, Психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңес КММ, 105-85  топ студенттері Шымкент қаласы, А.Навои атындағы №11 жалпы орта мектебінен практикадан өтті.

Студенттерге ұсынылатын құжаттармен қамтамасыз етілуі қандай болуы керек.

  • Практиканың мазмұны мен ұйымдастырылуы қазіргі кездегі мектепке дейінгі мекеме және тәрбиешіге қойылатын талапқа сай болуы;
  • практиканың кешенді сипатта болуы;
  • практика барысында педагогикалық яғни қоғамдық саяси, психологиялық педагогикалық және арнайы пәндердің пәнаралық байланысымен студенттердің мектептегі әртүрлі іс-әрекетінің ұштастырылып жүзеге асырылуы;
  • факультеттің ерекшелігін, ЖОО және мектептің нақты жағдайын ескере отырып педагогикалық практиканы ұйымдастыру мазмұны саралау.
  • Студенттердің педагогикалық практикасының нәтижелеріне негізгі баға беру өлшемдері мыналар:

 

  • студенттердің өз мамандығы бойынша теориялық дайындық деңгейі;
  • «тәрбиешілер – мүмкіндігі шектеулі балалар» жүйесіндегі педагогикалық ерекшеліктерін білу;
  • тұтас педагогикалық процестің ізгілендіру жағдайында тұлғалық бағдар негізінде оқушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыра білу;
  • кәсіби педагогикалық іскерліктің қалыптасуы;
  • баланың жеке тұлғасын зерттеу және тұтас оқу-тәрбие жұмысын зерттеу әдістемесін меңгеру;
  • тотағы педагогикалық процесс жағдайын меңгеру үшін зерттеу әдістерін қолдана білу, оны жоспарлау және түзете білу іскерлігі;
  • студенттердің кәсіби педагогикалық бағыттылық деңгейі, жаңа инновациялық әрекет жағдайында  міндеттерді шешуге бағыттау, әлеуметтік белсенділігі, педагогикалық мамандыққа деген қызығушылығы, балаларды жақсы көруі, педагогикалық практикаға қатынасы.

Практика қорытындысы бойынша есептің құжаттары

  1. Күнделік. Мекеме басшысының тәрбиешінің әдіскер, психологтың мінездемесінің қолы, мөрі, бағасы.
  2. Практика кезінде жасалынған жұмыстар жайлы есеп (есеп кітапша).
  3. Күнделікті сабақ жоспары.
  4. Өткізілген ашық сабақтардың жоспары (әр пән бойынша 2 сабақ жоспары).
  5. Сабақты өздігінен талдау (анализ дәптер).
  6. Тәрбиешілердің жұмыс жоспары (тәрбие жоспары).
  7. Өткізілген сыныптан тыс сынақтың іс-шаралардың жоспары (тәрбие сағатының жоспары).
  8. Мамандыққа қатысты пәндер бойынша тапсырмалар.
  9. Студенттің педагогикалық жұмысы бойынша тәрбиешілердің, дефектологтардың мінездемесі.

         

 

5В010100-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы бойынша 2-курс  101-14, 101-84, К101-14,  оқу топтарының студенттері Шымкент қаласындағы «Сымбат», «Аруна» және №69 «Еркебұлан», «Палзада апа» бөбекжай-балабақшаларынан 18.01.2016ж-30.01.2016ж аралығында оқу (таныстыру) іс- тәжірибесінен өтті.  5В010100-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандығы бойынша 3-курс 101-13, 101-13к, К101-13, С101-13к, 101-83 оқу топтарының студенттері Шымкент қаласындағы «Палзада апа», «Ай Сұлтан» бөбекжай-балабақшасынан мектепке дейінгі топтардағы педагогикалық, 5В010500-Дефектология мамандығы бойынша 105-13, 105-83 оқу тобының студенттері Көзі нашар көретін «Үміт» мектеп-интернатынан, Шымкент қосалқы мектеп-интернатынан 18.01.16ж. – 13.02.16ж. аралығында педагогикалық іс-тәжірибесінен өтті.

Студенттерге ұсынылатын құжаттармен қамтамасыз етілуі қандай болуы керек.

- іс-тәжірибенің мазмұны мен ұйымдастырылуы қазіргі кездегі мектепке дейінгі мекеме және тәрбиешіге қойылатын талапқа сай болуы;

-іс-тәжірибенің кешенді сипатта болуы;

-оқу іс-тәжірибе барысында педагогикалық яғни қоғамдық саяси, психологиялық педагогикалық және арнайы пәндердің пәнаралық байланысымен студенттердің мектептегі әр түрлі іс-әрекетінің ұштастырылып жүзеге асырылуы;

-факультеттің ерекшелігін, ЖОО және мектептің нақты жағдайын ескере отырып педагогикалық іс-тәжірибені  ұйымдастыру мазмұны саралау.

Студенттердің педагогикалық практикасының нәтижелеріне негізгі баға беру өлшемдері мыналар:

  • студенттердің өз мамандығы бойынша теориялық дайындық деңгейі;
  • «тәрбиешілер-мүмкіндігі шектеулі балалар» жүйесіндегі педагогикалық ерекшеліктерін білу;
  • тұтас педагогикалық процестің ізгілендіру жағдайында тұлғалық бағдар негізінде оқушылардың ынтымақтастығын ұйымдастыра білу;
  • кәсіби педагогикалық іскерліктің қалыптасуы;
  • баланың жеке тұлғасын зерттеу және тұтас оқу- тәрбие жұмысын зерттеу әдістемесін меңгеру;
  • топтардағы педагогикалық процесс жағдайын меңгеру үшін зерттеу әдістерін қолдана білу, оны жоспарлау және   түзете білу іскерлігі;
  • студенттердің кәсіби педагогикалық бағыттылық деңгейі, жаңа инновациялық әрекет жағдайында міндеттерді шешуге бағыттау, әлеуметтік белсенділігі, педагогикалық мамандыққадеген қызығушылығы, балаларды жақсы көруі, педагогикалық практикаға қатынасы.                                                                                                            

Практика қорытындысы бойынша есептің құжаттары

1. Күнделік. Мекеме басшысының, тәрбиешінің әдіскер, психологтың  мінездемесінің қолы, мөрі, бағасы

2. Практика кезінде жасалынған жұмыстар жайлы есеп. (есеп кітапша)

3. Күнделікті сабақ жоспары.                              

4. Өткізілген ашық сабақтардың жоспары (әр пән бойынша  2 сабақ жоспары)

5. Сабақты өздігінен талдау. (анализ дәптер)

6. Тәрбиешілердің жұмыс жоспары (тәрбие жоспары).

7. Өткізілген сыныптан тыс сынақтың іс-шаралардың жоспары. (тәрбие сағатының жоспары)

8. Мамандыққа қатысты пәндер бойынша тапсырмалар.

9. Студенттің педагогикалық жұмысы бойынша тәрбиешілердің,дефектологтардың мінездемесі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

  

Жумыс багдарлама сайтка Жумыс бағдарлама 3-4 курс Әдістемелік нұсқау мектепке дейінгі Дефектология адистеме

Бағдарлама мектепке дейінгі