Тұрмаханова Сапаржан Әкімқызы

1.Тұрмаханова Сапаржан Әкімқызы

2. Білімі: ғылыми дәрежесімен атағы, кәсіби біліктілігі, оқытатын пәндері, осы жоғары оқу орнындағы жұмыс уақыты: Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі, ШПИ 1977-1981жж., педагогика ғылымдарының кандидаты (2006 ж.).  Аға оқытушы.  Оқытатын пәндері: Педагогикалық мамандыққа кіріспе, Педагогика тарихы, Арнайы педагогика тарихы, Қарым-қатынас педагогикасы, осы жоғары оқу орнындағы жұмыс уақыты 2015 жылдан.

3. Академиялық тәжірибесі: білім беру ұйымдарында алдыңғы жұмыс орындары, оқытатын пәндері, толық немесе жартылай жүктемеде: 1981-1990жж. Т.Рысқұлов атындағы және Абай атындағы жалпы орта мектептер (Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі); 1990-2015жж. М.Әуезов атындағы ОҚМУ (Қазақ тілін оқыту әдістемесі, Тіл біліміне кіріспе пәнінің оқытушысы) толық жүктемеде.

4. Академиялық емес тәжірибе: компания немесе заңды тұлға, аты, қысқаша сипаты (толық жүктемеде, қосымша): Жоқ.

5. Кәсіби біліктілігін көтеру туралы мерзімі көрсетілген сертификат/куәліктері немесе кәсіби тіркелу: Ресей Федерациясының тестолог-ғалымы, «Педагогические измерения» журналының бас редакторы, профессор В.С.Аванесовтың «Тіл білімін бағалаудағы өлшеу құралдарын мазмұны бойынша іріктеу және қалыптастыру әдістері» тақырыбындағы авторлық курсының екінші деңгейін 72 сағат көлемінде аяқтады. Астана -2010.

     ETS Global Institute presents Certificate of Participation. Астана -2011.

     ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИРНИСТРЛІГІ «Өрлеу» біліктілігі арттыру ұлттық орталығы АҚ  Қазақ Республикасы педагог қызметкерлерінің біліктілікті арттыру курсын бітіріп шықты.  Алматы – 2013.

     Кредиттік технология әдісімен оқыту сертификаты «ISEL» Лиссабон Техникалық институты, Португалия (2013ж).

      ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ  БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИРНИСТРЛІГІ Ұлттық тестілеу орталығы

     Қазақ тілін меңгеру деңгейін бағалау жүйесі – КАЗТЕСТ  «Қазақ тілін ересек тұрғындарға екінші тіл ретінде оқытудың инновациялық әдіс-тәсілдері және тілдік білімді бағалаудағы ҚАЗТЕСТтің рөлі» тақырыбындағы республикалық біліктілікті арттыру семинарын аяқтады. Астана -2014.

6. Кәсіби ұйымдарға мүшелігі: Жоқ

7. Қызмет көрсету салаларындағы жұмысы: Жоқ

9. Соңғы 5 жылдағы маңызды жарияланымдар: Мектеп оқушыларына сөз және оның мағынасын меңгертудің ерекшеліктері. Қазақстанның ғылыми әлемі Шымкент, 2010; Мәтін арқылы оқушылардың тілін дамыта оқытудың мазмұны. И. Арабаев атындағы қырғыз мемлекеттік университеті жаршысы. Шығарылым- 3. Бішкек – 2010; Мектеп оқушыларын мәтін құрастыруға жаттықтыру. Әуезов оқулары -9: «Жаңа онжылдықтағы ғылым, білім және мәдениеттің инновациялық даму жолдары», халықаралық конференция, 1-том, Шымкент, 2010; Мәтін құрамының негізгі бірліктері. «Қазіргі білім берудегі ізгілендіру үдерістері және жаңаша оқытудың өзекті мәселелері» халықаралық ғылыми-теориялық конференция, Шымкент, 2010; Мәтін түзудің негізгі категориялары. Б.Момышұлының мерейтойына халықаралық конференция, Шымкент, 2010; Қазақ тілі. М.Әуезов атындағы ОҚМУ, Оқу-әдістемелік құрал Шымкент, 2011; Мектеп оқушыларына сөйлеу әрекетінің өнімді түрлерін меңгертудің ерекшеліктері. «Әуезов оқулары-10: «20жылдық белес: ғылым, білім және мәдениеттің инновациялық даму бағыттары» халықаралық ғылыми- тәжірибелік конференция, Шымкент- 2011; Арнайы семинар «Қазақ тілін оқыту әдістемесі (пунктуацияны оқыту әдістемесі)». М.Әуезов атындағы ОҚМУ. Пән бағдарламасы.  Шымкент, 2011; «Қазақ тілі» виртуалді лаборатория. М.Әуезов атындағы ОҚМУ.  Виртуалді лаборатория. Шымкент, 2011; Студенттердің іс-тәжірибесін өтуге арналған әдістемелік нұсқау. М.Әуезов атындағы ОҚМУ. Әдістемелік нұсқау.  Шымкент, 2011; Мәтін арқылы мектеп оқушыларының тілін дамыту жұмыстарын жүргізудің әдіс-тәсілдері. «Әуезов оқулары-11: «Қазақстан білім қоғамы жолында: ғылым, білім және мәдениет дамуындағы инновациялық бағыты» халықаралық ғылыми- тәжірибелік конференция. Шымкент, 2012; Мектеп оқушыларына сөз мағынасының ерекшеліктерін меңгерту. «Білім саласындағы инновациялық ақпараттық-педагогикалық» жаңашыл-педагогтардың 3-форумы. Шымкент, 2012; Қазақ тілін оқыту әдістемесі. М.Әуезов атындағы ОҚМУ. Дәрістер жинағы. Шымкент, 2012; Мектеп оқушыларына сөз мағынасының ерекшеліктерін меңгерту. Дамыта оқытудыағы инновациялық технологиялардың әдіснамалық негіздері. ІІ том, халықаралық ғылыми- тәжірибелік конференция, Шымкент- 2012; Мектеп оқушыларының сөйлеу әркетіндегі икемділік пен дағдыны қалыптастыру. БГУ жаршысы.№2(22) Бишкек, 2012; «Тілдік қатынас негіздері» пәнінен дәрістер жинағы. М.Әуезов атындағы ОҚМУ. Дәрістер жинағы. Шымкент, 2012; «Қазақ тілін оқыту әдістемесі» практикалық сабақтарды оқытуға арналған әдістемелік нұсқау. М.Әуезов атындағы ОҚМУ. Әдістемелік нұсқау. Шымкент, 2012; Мәтінді қабылдауға байланысты жүргізілетін жұмыстар. БГУ жарчысы. Бишкек. №2 (25) 2013; Қазақ тілін оқыту әдістемесі. М.Әуезов атындағы ОҚМУ. Оқу құралы. Шымкент, 2013; Эффективные методы обучения языковых дисциплин. Современные проблемы науки и образования. ISSN  1817-6321. 2014; Қазақ тілін оқыту әдістемесі. М.Әуезов атындағы ОҚМУ.  Оқулық. Шымкент, 2013; Эколингвистика как новое направление в языкознании. Современные проблемы науки и образования. №6. 2015.

10. Жаңа кәсіби, тәжірибелік-құрылымдық, авторлық немесе соваторлық  ғылыми немесе тәжірибелік-құрылымдық жұмыстар - жоқ

11.Резюмеде көрсетілмеген қосымша маңызды істерді бар болса көрсету - жоқ