Масалиева Жанар Амалбайқызы

  1.  Аты-жөні: Масалиева Жанар Амалбаевна
  2. Білімі: Білімі – жоғары.

 

- 1989-1993 жылдары М.Әуезов атындағы ХҚТУ ШПИ-да «Бастауыш білім беру әдістемесі және педагогикасы» мамандығы;

- 1994-1997 жылдары Қ.А. Яссауи атындағы ХҚТУ-дың аспирантура бөлімінде 10.02.06-түркі тілдері мамандығы;

Ғылыми бағыты – түркі етістігінің морфологиясы, морфонологиясы. 1999 жылы ҚР ҒА А.Байтұрсынұлы атындағы Тіл білім институтының диссертациялық кеңесінде ф.ғ.д., профессор М.Оразов жетекшілігімен «Қазақ тіліндегі толымсыз көмекші етістік» (түркі тілдерінің салыстырмалы грамматикасы) тақырыбында кандидаттық диссертация қорғады. 2006 жылы ҚР БҒМ Білім және ғылым саласындағы қадағалау және аттестаттау комитетінің (№13 хаттама, 30.11.2006) тіл білімі мамандығы бойынша доцент атағы берілді.

Академиялық тәжірибе: Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі, Қазіргі қазақ тілі негіздері, Тіл пәндерін оқыту әдістемесі Марапаттаулар мен сыйақылар:   «Білім беру ісінің үздігі» (2013), «Қазақ тілінің үздік оқытушысы» (2014). Соңғы бес жыл ішіндегі басылымдар: Аймақтық және халықаралық деңгейдегі конференция материалдарында және мерзімді басылымдарда                           жарияланған 150-ге жуық ғылыми мақала авторы, оның                            ішінде 2 Indexed by Scopus, 9 РИНЦ басылымында, 11 оқу                            құралы, 3 типтік бағдарлама, 9 авторлық куәлік, 1 патент Куәлік немесе кәсіби тіркелуі: Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесі                    педагогикалық қызметкерлерінің біліктілігін арттыру жөніндегі                     Өңіраралық орталығының тьютор-менеджері  (2009);           Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті ЖОО    оқытушыларының Біліктілікті арттыру институты «Қазақ тілі» пәні бойынша (2013); «Педагогика мамандығы оқытушыларына шетел тілін оқыту», Абылайхан атындағы ҚХҚжӘТУ (2017); ОП курсов повышения квалификации преподавателей педагогических специальностей ВУЗов «Современные педагогические технологии». МОН РК АО НЦПК «Өрлеу» (2017), Тренер педагогических технологии. Международный институт мониторинга инноваций и трансфера технологий в образовании (2018)