Абдулаева Жанара Абибуллаевна

1. Аты-жөні: Абдулаева Жанара Абибуллаевна

2. Білімі: Жоғары, Абай атындағы ҚазҰПУ, магистратура және phd докторантура институты,2014ж

3. Академиялық атақ: 2014ж. магистр педагогика ғылымы

4. Академиялық тәжірибе: Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік институты, 2014ж

5. Академиялық емес тәжірибе: жоқ

6. Марапатталу және сыйлыққа ұсыну: Қазақ Мемлекеттік Қыздар педагогикалық университет ректоры Д.Нөкетаевадан және ҚазҰПУ ғылыми ісі жөніндегі проректоры В.Н.Косовтан мақтау қағаздары

7. Қызмет көрсету саласындағы қайраткерлігі (ұйымның құрамында немесе ұйымнан бөлек салада):жоқ

8. Соңғы бес жылдағы негізгі шығарылымдары және презентациялары-тақырыбы, бірлескен авторлар, қайда шыққан немесе/және презентация жасалғаны, презентацияның шыққан күні:

1) Тасымалдау үдерістерін сандық тұрғыдан үлгілеп зерттеудің жалпы мәселелері мен негізгі принциптері: Поиск №4/2013г., С 87-93.

2) Массатасымалдау үдерістерін сандық тұрғыдан үлгілеп зерттеуге арналған физикалық практикум: «Сапалы білім, ғылым, жасыл экономика –ғаламшар болашағы» атты халықаралық конференция материалдары.Алматы, 2014 ж. 16-сәуір, 451-454б.

3) Тасымалдау үдерістерін сипаттайтын дифференциалдық теңдеулердің айырымдық схемалары: «Қазақстан -2050» стратегиясы – жоғары оқу орындарында педагог кадрларды кәсіби даярлауды қалыптастыру концепциясының негізі» материалдары.  ОҚМПИ, Шымкент қаласы, Қазақстан 14-15 қараша, 2014 жыл.

4) Компьютерлік технологиялар көмегімен физика пәні бойынша білім алушылардың танымдық белсенділігін арттыру: «Қазақстан -2050» стратегиясы – жоғары оқу орындарында педагог кадрларды кәсіби даярлауды қалыптастыру концепциясының негізі» материалдары.  ОҚМПИ, Шымкент қаласы, Қазақстан 14-15 қараша, 2014 жыл.

5) Дарьежелтурбинасынынанөтетінжелағысының теориялық  талдауы: «Қазақстан -2050» стратегиясы – жоғары оқу орындарында педагог кадрларды кәсіби даярлауды қалыптастыру концепциясының негізі» материалдары.  ОҚМПИ, Шымкент қаласы, Қазақстан 14-15 қараша, 2014 жыл.

9.Жаңа кәсіби, тәжірибелі – конструкторлық бағдарламаларда, ғылыми және ғылыми-конструкторлық бағдарламаларда немесе кәсіби жетілдіріп дамытулардағы авторлық және бірлескен авторлық болу. жоқ